  • Data: 2010-06-30 15:25:28
    Temat: Re: jakie obowiązki powinien spełniać rowerzysta ?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "LEPEK" <n...@n...net> wrote in message
    news:4c2b25a4$1@news.home.net.pl...

    > światła mieć ma na wyposażeniu, ale w dzień używać nie musi.

    Moze miec np. w plecaku. Chociaz ja wychodze z zalozenia, ze diody duzo nie
    zzeraja, naladowanie aku tanie, wiec mimo, ze do pracy 90% drogi to jazda
    przez parki - zapalam tylne swiatlo. Ale przednie mam w plecaczku...

    > Słuch na rowerze w pewnym stopniu zastępuje lusterka wsteczne.

    Uzywam sluchawek (podlaczonych do radia w telefonie) jako ochrony uszu
    (niestety od czasu ostrego zapalenia ucha jestem podatny na "przewianie".
    Ale mam na tyle cicho ustawione, ze w zasadzie moge z kims rozmawiac bez
    wyjmowania sluchawek z ucha. A odglosy z ulicy slysze doskonale.

    --
    Axel