  • Data: 2009-08-19 19:03:59
    Temat: Re: [jakie moto] SV650S vs FZ6
    Od: "Mario123" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Powiedz coś więcej pls. W czasie krótkich przejażdżek najbardziej
    > podchodził mi FZ6 właśnie, tzn wiadomo że silnik fałka wygodniejsza i
    > bardziej user friendly, ale to jedyny minus. Może jeszcze że w SV
    > wygodniej na baku można się położyć.
    ***
    Witam
    A po kiego grzyba ty chcesz na tym baku leżeć? :)
    W mieście będziesz tak jeździł? W fz6 sobie siedzisz jak na krześle
    przed kompem. Siedzenie tylko mogło by być bardziej miękkie, ja daje radę
    wytrzymać z 200-250 km, przerwa 10-15 minut i dopiero jadę dalej. :)
    Z silnikiem nie ma tragedii. Do 6 tyś obr/min spokojny
    jak baranek, ale w miarę żwawy. Potem trzeba się przebić przez dziurę
    6-7,5 tyś. obr/min. Od tych obrotów zaczyna porządnie ciągnąć.
    Spalanie: 4,4 l/100 km spokojna jazda w deszczu
    5,5 l/100 km dynamiczna jazda na trasie (hamowanie-wyprzedzanie)
    Dla ścisłości, to ja mam wersję z owiewką. Moim zdaniem ładniejsza
    od N'ki ;-)

    Mariusz (Mario123)
    FZ6 S2 Fazer '07