  • 31. Data: 2006-06-19 15:32:29
    Temat: Re: jakie lacze
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    totyl napisał(a):
    > malo. Poza tym nie wiem jak jest ze stabilnoscia takiego lacza jak
    > DSL15000, znajac telekomune moze byc róznie. Z wielu ust slyszalem, ze

    Przede wszystkim DSL15000 jest w praktyce teoretyczną usługą.
    Z autopsji znam problem, chciałem 4 Mbit, dostałem 2 Mbit bo kabel nie
    wyrabia, a centrala 4 ulice dalej więc 15000 to chyba jedynie w
    promieniu 100m od dslama.
    --
    Olek

  • 32. Data: 2006-06-19 15:38:58
    Od: "PioBia" <p...@w...pl>

    Witam

    Zadając moje pytanie wydawało mi się, że sytuacja na omawianym
    rynku w Polsce jest porównywalna z Niemcami. Tam dostepność szybkich
    łączy jest spora, a ich cena nie powala na kolana. Dlatego zupełnie
    zgłupiałem oglądając ofertę TP S.A. odnośnie Internetu i trochę
    sie zagubiłem. Z wszystkich wypowiedzi wyłania się jednak obraz
    raczej smutny. Wygląda na to, że na prawdę sensownym rozwiązaniem
    jest wykupienie serwera dedykowanego (nie u pana Kunta-Kinte, ale u
    renowowanych firm niemieckich, holenderskich, czy amerykańskich - z
    własnego doświadczenia wiem, ze na solidność Niemców można
    liczyć). Jeszcze raz dziękuję wszystkich za wyjaśnienie mi tych
    zagadnień (i otwarcie mi oczu),

    pozdrawiam

    piotr biały

  • 33. Data: 2006-06-19 18:55:47
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > Z autopsji znam problem, chciałem 4 Mbit, dostałem 2 Mbit bo kabel nie
    > wyrabia, a centrala 4 ulice dalej więc 15000 to chyba jedynie w promieniu

    od miłych Panów z k-tela, tego słynnego wiem, ze nigdzie nie udało im się
    zestawić ani dsl 15Mbit ani też 8Mbit.. śląsk.

    Marcin

  • 34. Data: 2006-06-19 20:22:01
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Piotr Suchowski pisze:

    > Bo sprzet bedzie twoja wlasnoscia, a nie pana kunta-kinte z Kazachstanu?

    I co z tego?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 35. Data: 2006-06-19 20:22:37
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Przemysław Gubernat pisze:

    > A ja chyba wolę u siebie.
    > Właśnie czekam na Pana kunte-kinte-w-pl który podłączał KVM'a przez
    > jakieś 2 tygodnie, na reset czeka się min. 30 minut (abym sam mógł to
    > zrobić to ... w trakcie realizacji), teraz czekam prawie 1,5h na reset
    > serwera..... za ścianę mam bliżej.

    Po prostu wybrałeś marną serwerownię.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 36. Data: 2006-06-19 20:23:12
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Mon, 19 Jun 2006, Przemysław Gubernat wrote:

    > A ja chyba wolę u siebie.

    Jak masz taką możliwość, to zawsze u siebie lepiej:-)
    Ale jak ktoś chce wynosić serwery za granicę i mieć tylko jeden serwer, to
    nawet ociągający się datacenter powinien być szybszy niż organizacja
    zapasowego sprzętu w weekend (zazwyczaj 1U ze względu na koszta
    kolokacji) i jazda kilkaset km.
    A w takiej sytuacji dzierżawa serwera, to całkiem co innego niż miejsce na
    swój. Przy dzierżawie płacisz za sprawny sprzęt. Przy kolokacji płacisz za
    miejsce i media i nikogo na miejscu nie obchodzi czy to co tam masz działa
    czy nie.

> [...]
    > jakieś 2 tygodnie, na reset czeka się min. 30 minut (abym sam mógł to
    > zrobić to ... w trakcie realizacji), teraz czekam prawie 1,5h na reset

    Nie masz tam zarządzania platformą sprzętową? (power, rs-y, konsola,
    wirtualne nośniki). Przecież bez tego już raczej ciężko uświadczyć serwer
    rackowy.

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 37. Data: 2006-06-19 21:11:28
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    PioBia pisze:

> [...]
    > własnego doświadczenia wiem, ze na solidność Niemców można
    > liczyć). Jeszcze raz dziękuję wszystkich za wyjaśnienie mi tych

    Amerykańskich raczej nie -- za daleko, wysokie pingi.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 38. Data: 2006-06-19 22:00:11
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Neas napisał(a):

    > Po prostu wybrałeś marną serwerownię.

    Nie ja wybierałem - klient wybrał :/

  • 39. Data: 2006-06-19 22:58:07
    Od: "totyl" <j...@w...pl>

    Użytkownik "PioBia" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Witam

    zgłupiałem oglądając ofertę TP S.A. odnośnie Internetu i trochę
    sie zagubiłem. Z wszystkich wypowiedzi wyłania się jednak obraz
    raczej smutny.

    A pytanko z innej beczki: czy skazany jesteś tylko na telekomunę? Może jakaś
    inna firma w Twojej miejscowości wykonuje usługę dostarczania łącza do
    Świata. Chociaż te wszystkie mniejsze firemki są diabła warte: mam bardzo
    złe doświadczenia np. z ProFuturo czy Crowleyem. Przede wszystkim z powodu
    różnic w tym co deklarują a tym co otrzymujesz w rzeczywistości. Ale to
    tylko jest mój bardzo subiektywny punkt widzenia.
    pozdrówko
    totyl

  • 40. Data: 2006-06-19 22:58:55
    Od: "totyl" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:e76s0u$tk8$1@polsl.pl...

    > od miłych Panów z k-tela, tego słynnego wiem, ze nigdzie nie udało im się
    > zestawić ani dsl 15Mbit ani też 8Mbit.. śląsk.

    Teraz Polska :)
    a właściwie :(

    pozdrówko
    totyl