  • Data: 2006-06-15 09:45:04
    Temat: Re: jakie lacze
    Od: Mateo <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PioBia napisał(a):
    > Cześć
    >
    > Dlatego zacząłem rozważać podpięcie własnego łącza i serwerów.
    > Wtedy w miarę zwiększenia ilości użytkowników odpowiednio
    > dostosuję komponenty. Tylko ksozty np. Frame Relay/ATM są na małe
    > przedsięwzięcie zbyt wysokie. Stąd pytanie o DSL.

    DSL sie nie nadaje (do hostowania)

    masz 3 opcje:
    - kolokacja, czyli Twoj serwer w czyjejs serwerowni
    - serwer dedykowany, czyjs serer w czyjejs serwrowni, ale do Twojej
    dyzpozycji
    - serwer wirtualny

    ale sadze ze najwiecej wyczerpujacych informacji dostaniesz na forach
    gdzie siedza ludzie "w temacie
    bylo jakies forum, AFAIR webhostingtalk.pl czy cos - pogoogluj

    --
    Mateo