  • Data: 2006-06-15 19:56:46
    Temat: Re: jakie lacze
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PioBia napisał(a):
    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Choć ostatnia jest czymś, co mnie do
    > szału oprowadza - jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, to nie
    > pisz,

    Napisze w takim razie odrobine jasniej. Widzisz, ja osobiscie nie
    sciagam plikow ponizej 200kB/s, wole poswiecic 20 sekund na znalezienie
    alternatywnego zrodla ktore zapewni mi przyzwoity transfer i nie
    przytykac jeszcze bardziej lacza dst od ktorego wlasnie probuje cos pobrac.
    Ty chcesz postawic 300 witryn na 32kB/s, gdyby wiec teoretycznie w
    jednej chwili polowa z tych stron byla by ladowana to 32kB/s podzielic
    musialbys na ~150 klientow, daje to (teoretycznie) nieco ponad 0.2kB/s
    na klienta. Zatem byle jaki 500 kilobajtowy sajt ladowalby sie
    ~2500sekund - ~40 minut. Juz teraz rozumiesz dlaczego mnie rozbawiles ?

    A teraz TIP: chcesz sie bawic w hosting, zainwestuj paredziesiat
    tysiakow w maly rackowy serwerek i skolokuj go gdzies, wybor jest ogromny.
    Dosc wymadrzania, pozdrawiam :-)

    --
    ,,,
    (o o)