  • 11. Data: 2011-01-31 11:10:10
    Temat: Re: jakie klocki hamulcowe do Horneta 600?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    news:ii64qb$tg3$1@node1.news.atman.pl...

    > Tyle, ze Varadero to fauka i lepiej hamuje silnikiem. Rzedowka to sobie
    > mozna nahamowac silnikiem... U mnie fabryczne Tokico zrobily 33 tys ale
    > jak zaczalem jezdzic to klocki nie wytrzymuja 8 tys.

    I po co ten lans? (:

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 12. Data: 2011-01-31 11:21:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-31 12:10, Jasio pisze:

    > I po co ten lans? (:

    Jaki lans, lans to jest wydrzec klocki w 5 kkm (i to byly Nissiny całe
    złote). Dalo rade i to starym ZX10.

    Co prawda z szerokiej dystrybucji a nie salonu motocyklowego (dla
    nowych: wyszlo tu kiedys ze teoretycznie te same klocki np. z salonu
    Hondy z napisami Honda genuine na pudelku w porownaniu z tym samym
    modelem np. Nissina kupionym jako Nissin to Honda genuine wytrzymuja
    duzo dluzej).

    KJ

  • 13. Data: 2011-01-31 11:23:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-31, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > I po co ten lans? (:

    To nie lans. Tylko w rzedowce nie masz szans zrobic takich przebiegow na
    jednym komplecie klockow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-01-31 13:09:14
    Od: Glub <g...@g...com>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
> [...]

    > napisami Honda genuine na pudelku w porownaniu z tym samym modelem np.
    > Nissina kupionym jako Nissin to Honda genuine wytrzymuja duzo dluzej).

    Pod marką Honda Nissin w jakiej są relacji cenowej do Nissina Nissina?
    Tak btw to chyba niemarketingowo z punktu widzenia firmy Nissin? Dla
    uzyszkodnika to wsio rawno byle dłużej wytrzymały, lepiej hamowały i były
    tańsze.

    --
    Glub

  • 15. Data: 2011-01-31 13:09:53
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > To nie lans. Tylko w rzedowce nie masz szans zrobic takich przebiegow na
    > jednym komplecie klockow.

    Namawiać mnie, żebym nie kupował rzędówki to jak sprzedawać śnieg
    Eskimosowi.

    Hehe.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 16. Data: 2011-01-31 13:13:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-31 14:09, Glub pisze:

    > Pod marką Honda Nissin w jakiej są relacji cenowej do Nissina Nissina?

    Honda N jest duzo drozsza niz NN ale i tak cena za kilometr hamowania
    wychodzi na korzysc.

    > Dla
    > uzyszkodnika to wsio rawno byle dłużej wytrzymały, lepiej hamowały i były
    > tańsze.

    tak to tylko w Erze.

    KJ

  • 17. Data: 2011-01-31 13:16:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-31, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Namawiaae mnie, ?ebym nie kupowa? rzedówki to jak sprzedawaae ?nieg
    > Eskimosowi.

    Znam takiego jednego co uwazal ze V jest najlepsze, najmocniejsze i
    najszypsze a teraz marzy mu sie R4.

    PS. Kodowanie se napraw.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-01-31 13:37:01
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > Honda N jest duzo drozsza niz NN ale i tak cena za kilometr hamowania
    > wychodzi na korzysc.

    Hamuja tylko pedaly.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 19. Data: 2011-01-31 13:51:33
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 31.01.2011 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    > PawelACE podobne przebiegi robil na klockach na Varadero.
    > Tez duzo hamowal silnikiem.

    Ale_ja_wiem_że_się_da. Tylko ciekawi mnie z czego to wynika.
    A i o opony zapomniałem zapytać. Znaczy na ile starczają.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 20. Data: 2011-01-31 16:29:26
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    PawelACE podobne przebiegi robil na klockach na Varadero.
    Tez duzo hamowal silnikiem.

    Taaa tylko wez napisz ze on to jezdzi na trasach W-wa - Wladywostok czy tez
    Polska -Australia.
    A nie po miescie.

    --
    Tytus