  • 11. Data: 2012-10-04 13:50:54
    Temat: Re: jakie gniazdo do obudowy 1wire?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.10.2012 11:01, schrieb Wemif:

    > Myślałem, że w ciągu ostatnich dwudziestu lat pojawiło się coś lepszego
    > spełniające podobną funkcję ;-)

    Jak pieniądze nie grają Rolexa, to polecam LEMO. Niestety ceny są "dość"
    wysokie. LEMO i ODU mają również "consumer line" z tworzywa sztucznego,
    tańsze, choć nie tanie. Z małych polecam mini-DIN i mini-XLR

    Waldek

  • 12. Data: 2012-10-06 16:24:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message

    > Myślałem, że w ciągu ostatnich dwudziestu lat pojawiło się coś lepszego
    > spełniające podobną funkcję ;-)

    Zdefiniuj "lepsze"... Co to dla Ciebie znaczy lepsze od "mini jacka"?

    Mniejsze/Większe?
    Tańsze/Droższe?
    Bardziej błyszczące?
    Ze złota? Z plastiku?
    Bardziej standardowe?

    Dla mnie, użycie minijacka ma jedną tylko wadę: może sugerować
    niezorientowanemu człowiekowi że jest to gniazdo na słuchawki...
    Reszta to same zalety: super tanie, super powszechne i standardowe.
    A więc - co to znaczy lepsze???

  • 13. Data: 2012-10-07 08:43:19
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > Zdefiniuj "lepsze"... Co to dla Ciebie znaczy lepsze od "mini jacka"?

    Mniej miejsca zabierające w obudowie. Zostaję jednak przy minijacku.

    a.