  • Data: 2020-06-29 20:06:25
    Temat: Re: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2020 o 19:41 Mateusz Viste <m...@x...invalid> pisze:

    > "jedzie z otwartym oknem, to pewnikiem ma zepsutą klimę" - to
    > wnioskowanie ciekawe, by nie powiedzieć znamienne.
    >
    > We Francji (w szczególności w jej południowej połowie) żyje jeszcze
    > bardzo dużo normalnych ludzi, którzy nie uważają klimatyzacji w aucie
    > za jakiś konieczny wynalazek. A jeśli już mają bo producent im sprzedał
    > na siłę, to nie używają bo wolą oddychać powietrzem. Wiem wiem, na
    > polskich grupach miłośników oddychania przez rurkę to przechodzi ludzkie
    > pojęcie... Różnica kulturowa zapewne.

    Nie sądzę, jeszcze "w koło komina" bym zrozumiał, ale w lipcu/sierpniu na
    autostradzie?
    Jesteś na miejscu to zwróć kiedyś uwagę.
    Jak masz włączoną klimę to też oddychasz tym samym powietrzem. Obieg
    wewnętrzny w trybie auto odpala się tylko jak jest duża różnica temp.
    między zadaną a powietrza.
    Jak jedziesz 500km w upale to lepiej/bezpieczniej z klimą niż bez.
    Szczególnie, że przy otwartym oknie na autostradzie masz "łomot" - żadna
    przyjemność.

    TG