  • Data: 2017-05-28 21:37:45
    Temat: Re: jakie dobre wycieraczki online
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Czyli tanie sa tylko oleje i wycieraczki?
    > Zawsze coś...

    > No własnie, wiec po co utrudniac sobie zycie. :)

    Poto aby było taniej i dobrze.
    A nie aby było tanio ale byle jak.

    Nie piszę że jest to trudna wymiana - po prostu warto aby Ci ktos pierwszy
    raz pokazał, tak jak mi pokazał facio który mi je pierwszy raz kiedys
    wymieniał w starej Toyocie. Tak, w 1995 Toyocie, 1994 Nissanie, 2004
    Hondzie i 2007 Acurze wycieraczki mają takie same konstrukcje pióra i
    podobny sposób wymiany gumek.