  • Data: 2017-05-28 00:47:24
    Temat: Re: jakie dobre wycieraczki online
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie wiem co tam kupujesz za te 12$ ale ja kupuję przyzwoitej jakosci i
    > profilaktycznie raz na rok zmieniam, chociaz ostatnio w ducato zmienialem
    > po około poltora roku i jakis 160kkm.
    > A ze u was w ASO jest tanio to wiele z naszym rynkiem wspolnego nie ma.

    To akurat jest cena przez fabryke narzucana, nie ASO.

    > Z ciekawości - odginaja blaszki na piórach i zmieniaja same gumki?

    Nic nie odginają. Wiesz jak u japończyka pióra wycieraczek wyglądają? Gumka
    ma taki sprytny profil ze na przekroju ma w jednym koncu taki trójkącik.
    Przy wkładaniu ten trójkącik działa jak zatrzask/klin: wchodzi wąskim
    koncem i się solidnie zatrzaskuje. Przy wyciąganiu starej musisz gumkę
    naciągnąć, od naciągnięcia trójkącik się deformuje (zwęża) i możesz wyjąć
    stare gumki bez wyginania niczego. Przyjrzyj się kiedyś jak będziesz miał
    okazję.

    A te dwie podłużne listwy nadające gumce sztywność są u japońców z
    nierdzewki, niezniszczalne.
    Nie tak jak niemieckie u Boscha Aerotwin ze zwykłej stali, pomalowane...
    niemiecka tandeta panie :-)))
    Ale gumkę samą i w takich wymienisz taniej niż kupować całe nowe pióra.

    > A co z wycieraczkami bezszkieletowymi?

    Nie wiem co masz na myśli... jakieś monolityczne wynalazki na zimę?