  • 1. Data: 2009-02-22 12:52:20
    Temat: jakie buty na motocykl?
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    Szukam butów , najlepiej wodoodpornych, ale nie wyzsze niz za kostke, no i z
    tego co szukalem, niewiele jest takich butów, przewaznie sa buty duzo
    wyzsze, narazie znalazlem tylko SIDI Streetburner, ale przyznam ze wolalbym
    cos tanszego, czy wiecie gdzie moge znalezc wiekszy wybór butów
    motocyklowych nie wyzszych niz za kostke? Najlepiej on-line, jesli ktos ma
    jakies linki, prosze o podanie.
    P.S wczoraj bylo installation lap :P
    A jak tam pogoda w PL? :P

  • 2. Data: 2009-02-22 13:05:18
    Temat: Re: jakie buty na motocykl?
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    Witam!
    Dla mnie nieporozumieniem jest kupowanie niskich (czyt. troszkę powyzej
    kostki) butów na moto - mam dobrego kolegę co wyszedł z założenia, że w
    niższych będzie przyjemniej latem w upałach, wygodniej chodzić itp -
    traktorzysta okazał się ciut szybszy niż cebra - chłopak półtora roku utyka,
    dopiero teraz mają mu druta z nogi wyciągać - lekarz sam stwierdził, że
    jakby miał długie buty to pewnie skończyłoby się najgorzej na jakimś drobnym
    złamaniu

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 3. Data: 2009-02-22 13:48:26
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "R2" <k...@g...pl> wrote

    >ale nie wyzsze niz za kostke,

    NIKE AIR a dla dupeczki na plecaczku szpilki, conajmniej 10 cm,
    12 z odslonietymi paluszkami byly by idealne, nie zapomnij podeslac zdjecia
    :-)
    powodzenia

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 4. Data: 2009-02-22 13:50:25
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > lekarz sam stwierdził, że jakby miał długie buty to pewnie skończyłoby się
    > najgorzej na jakimś drobnym złamaniu

    Pogubilem sie, to byl to lekarz czy prorok ?

    Do R2, popatrz jeszcze na buty Daytony, byla kilka niskich modeli, ktores
    nawet z goretexem.

    tech.

  • 5. Data: 2009-02-22 14:03:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-22 13:52:20 +0100, "R2" <k...@g...pl> said:

    > Szukam butów , najlepiej wodoodpornych, ale nie wyzsze niz za kostke, no i z
    > tego co szukalem, niewiele jest takich butów,

    A ja się tak przewrotnie spytam: a dlaczego chcesz mieć niskie buty?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-02-22 14:06:11
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

> [...]
    > motocyklowych nie wyzszych niz za kostke? Najlepiej on-line, jesli ktos ma

    -BMW Sneaker
    -Alpinestars Ridge lub S-MX
    -Falco novo
    - jakis model Gaerne
    W zeszłym roku tez to przerabiałem i w końcu po odwiedzieniu 2 motobazarów i
    wszystkich sklepów motocyklowych we Wrocławiu, kupiłem buty o normalnej,
    motocyklowej wysokości. Za to zmienne obuwie trzymam w szafce w pracy.

    Aha i jeszcze z tych co są nie wyższe niż za kostke lecz niekoniecznie
    wodoodporne jest taki model Baty :
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=3426
    35
    ;-)
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-02-22 14:34:41
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 22 Lut, 13:52, "R2" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > cos tanszego, czy wiecie gdzie moge znalezc wiekszy wybór butów
    > motocyklowych nie wyzszych niz za kostke? Najlepiej on-line, jesli ktos ma

    Daytona Journey - krótkie z goretexem
    Daytona Shorty - krótkie bez goretexu

    Z tym, że Daytona też nie jest tania.

    Shorty mam od trzech sezonów, jeżdżę w nich całe lato (dojazdy do
    pracy) i zdają egzamin znakomicie. Wentylacja lepsza niż w adidaskach.

    --
    Nikanor
    DL650

  • 8. Data: 2009-02-22 14:35:59
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 22 Lut, 15:03, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > A ja się tak przewrotnie spytam: a dlaczego chcesz mieć niskie buty?

    Bo z wysokich w lipcu/sierpniu się wypływa?

    --
    Nikanor
    DL650

  • 9. Data: 2009-02-22 14:40:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-22 15:35:59 +0100, Nikanor <p...@g...com> said:

    > Bo z wysokich w lipcu/sierpniu się wypływa?

    A to ja mam jakieś zepsute...

  • 10. Data: 2009-02-22 14:41:34
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 22 Lut, 14:05, "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl> wrote:
    > Dla mnie nieporozumieniem jest kupowanie niskich (...) butów
    > traktorzysta okazał się ciut szybszy niż cebra

    Dla mnie nieporozumieniem jest kupowanie motocykla. Jakby kolega
    jechał w krótkich butach Landcruiserem to by nawet kawy z kubeczka nie
    uronił.

    --
    Nikanor
    DL650