    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jakie buty na motocykl?
    Date: Mon, 23 Feb 2009 11:09:57 +0100

    Elou!
    "R2" <k...@g...pl> wrote in message
    news:gnrvuo$5uk$1@inews.gazeta.pl...

    > "de Fresz" <d...@N...pl> wrote

    > hmm bo nie mam super szybkiego sprzęta, czuje się na nim bezpiecznie i nie
    > uważam , żeby potrzebne były mi buty jakieś wysokie , jak do
    > supersportowej maszyny.

    Bez zbednych komentarzy wydaje mi sie ze, przy Twoim zalozeniu, nie wnikajac
    w nie, moga to byc dowolne buty.
    Pytanie/podpowiedz: czym roznia sie buty "motocyklowe nie wyzsze niz za
    kostke", do tego jeszcze przystepniejsze cenowo od "markowych" (Daytona,
    Sidi, Alpinestars) od butow nie "motocyklowych nie wyzszych niz za kostke",
    oprocz paru napisow wskazujacych na motocyklowe przeznaczenie, oczywiscie.
    Nie odbieraj absolutnie powyzszego osobiscie i podziel sie, prosze,
    odpowiedzia. Po prostu jestem ciekawy.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & fun factory XT660X