    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jakie buty na motocykl?
    Date: Mon, 23 Feb 2009 00:21:37 +0100

    On Sun, 22 Feb 2009 22:35:24 +0100, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >U mnie to i skóra buta i texowe spodnie idące wierzchem.

    A i tak bolalo, jezdzij w skorupach :)

    >Oki, Ty wiesz. Czy szczerze, z całego serca polecasz takie podejście innym?

    Nie polecam, ani skorupy ani adidaska. Niech se kazdy wybierze wedle
    gustu i wiary. O zadach i waletach mozna dyskutowac, ale ze mi sie nie
    bardzo chce powtarzac to niech zainteresowany o nich poczyta w
    archiwum.

    >Znajdziesz sobie sam co oznacza akronim "IMHO" czy podać linka?

    Nie podawaj, pewnie znow jakas francuska potrawa z larw czy slimakow.

    >W kwestii butów - moim skromnym jest.

    Jak jest ? Polbuty sa wygodne ? Sa! No to gdzie ta iluzorycznosc ?
    Chyba ze tu tez chodzi o cos z mackami co sie jada w Stolicy.

    >tyrce i tak wolę zmienić obuw na lżejszy i wygodniejszy, bo żadne buty
    >motocyklowe nie dadzą mi wygody trampków, czy sandałów. Za stary
    >jestem, żeby wierzyć w rzeczy uniwersalne.

    Ale jak sie to ma do moich i pytajnika niskich butow motocyklowych? Bo
    nie rozumiem :)

    >W swoich Dajtonach jeżdżę, więc jak je zmienię na cośtam (bo się
    >kończą), choćby i Oxtary, to dalej będę w nich jeździł do roboty,
    >załatwiać sprawy na mieście oraz na krótsze i dłuższe wycieczki. Bo
    >_według_mnie_ to nie jest niewygodne.

    Wezz mi podeslij fotke jak stoisz w kolejce w jakims urzedzie, w
    lecie, gdzie niema klimatyzacji, w skorupach :-)
    pls.

    >Bo nie byłem przekonany, czy aby napewno wie, dlaczego potrzebuje
    >krótki obuw.

    Znaczy co? Pieciolatek co nie rozumie swiata czy jak ?

    > I wybacz, ale argumentację przytoczył jakąś taką słabo
    >sensowną.

    Dzizas, to juz nawet do zakupu buta trza pisac uzasadnienie ?
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!