-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!news.wiretrip.org!feed
er3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.news
hosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <hr6l4b$alc$1@node2.news.atman.pl>
<4bd76cd3$0$17093$65785112@news.neostrada.pl>
<hrmi0r$srm$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
Date: Mon, 3 May 2010 19:57:39 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 36
Message-ID: <4bdf0e94$0$2596$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.214.204
X-Trace: 1272909460 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2596 83.5.214.204:4493
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277194
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
news:hrmi0r$srm$1@node2.news.atman.pl...
> Przemek, czy możesz napisac w paru punktach jakiego MX'a szukac? jakies
> zmiany w poszczegolnych latach, jaki silnik, itp? takie podstawy, by
> wogole wiedziec co istotne.
Niech kolega wejdzie na form www.mx-5.pl i poczyta. W dużym skrócie za tą
kasę - najlepszy jaki się da znaleźć model NA - czyli jeszcze z podnoszonymi
lampami i 1.6 115KM - do bodajże 1994r. Po tym roku 1.6 miało 90 KM a 1.8
jakieś ok. 130 KM. W praktyce testowaliśmy organoleptycznie i stare 1.6
jeździ tak jak nowe 1.8. 1.6 trochę bardziej trzeba kręcić a 1.8 ma trochę
lepszy dół. W praktyce nigdy nie będą to rakiety i przyjemność jest z
idealnego wyczucia zakrętów, równowagi dzięki rozkładowi mas 50/50,
zwinności i poręczności. Jak kolega lubi dłubać to może założyć kit z
doładowaniem mechanicznym lub turbo ewentualnie bawić się w poprawianie
hamulców, zakładanie szpery (plug and play ze szrotu) lub torsena (z 1.8 NB
ale półośki dodatkowo do wymiany), wymiana silentblocków na poliuretanowe,
jakieś upiększanie itp itd. Prosty tuning to przyspieszenie kąta
wyprzedzenia zapłonu i tankowanie 98 - dochodzi nawet do kilkunastu kuców.
Wersje amerykańskie poza wyposażeniem w airbag i wzmocnieniami w drzwiach
praktycznie nie różnią się od europejskiego.
Po kupnie od razu zrobić pełną geometrię zawieszenia z kątami pochyleń,
kątami wyprzedzenia sworzni i zbieżnością. Większość użytkowników to olewa a
transformacja w prowadzeniu jest niesamowita. Silnik jest bezkolizyjny więc
nie ma strachu gdyby się pasek rozrządu urwał.
Tak jak pisałem- jeśli jesteście z okolic W-wy podjedźcie i pogadajcie z
Marcinem z roadstery.pl Nie musicie kupować a zobaczycie parę egzemplarzy i
zrozumiecie czym auto za 11 tys różni się od takiego za 20 tys. Nie jest
typowym handlarzem a raczej też pasjonatem MX-5.
Jak byście mieli konkretne pytania - piszcie.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie