eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjakie auto: radosc z jazdy priorytetemRe: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!news.wiretrip.org!feed
    er3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.news
    hosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <hr6l4b$alc$1@node2.news.atman.pl>
    <4bd76cd3$0$17093$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrmi0r$srm$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Date: Mon, 3 May 2010 19:57:39 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 36
    Message-ID: <4bdf0e94$0$2596$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.214.204
    X-Trace: 1272909460 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2596 83.5.214.204:4493
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277194
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hrmi0r$srm$1@node2.news.atman.pl...
    > Przemek, czy możesz napisac w paru punktach jakiego MX'a szukac? jakies
    > zmiany w poszczegolnych latach, jaki silnik, itp? takie podstawy, by
    > wogole wiedziec co istotne.

    Niech kolega wejdzie na form www.mx-5.pl i poczyta. W dużym skrócie za tą
    kasę - najlepszy jaki się da znaleźć model NA - czyli jeszcze z podnoszonymi
    lampami i 1.6 115KM - do bodajże 1994r. Po tym roku 1.6 miało 90 KM a 1.8
    jakieś ok. 130 KM. W praktyce testowaliśmy organoleptycznie i stare 1.6
    jeździ tak jak nowe 1.8. 1.6 trochę bardziej trzeba kręcić a 1.8 ma trochę
    lepszy dół. W praktyce nigdy nie będą to rakiety i przyjemność jest z
    idealnego wyczucia zakrętów, równowagi dzięki rozkładowi mas 50/50,
    zwinności i poręczności. Jak kolega lubi dłubać to może założyć kit z
    doładowaniem mechanicznym lub turbo ewentualnie bawić się w poprawianie
    hamulców, zakładanie szpery (plug and play ze szrotu) lub torsena (z 1.8 NB
    ale półośki dodatkowo do wymiany), wymiana silentblocków na poliuretanowe,
    jakieś upiększanie itp itd. Prosty tuning to przyspieszenie kąta
    wyprzedzenia zapłonu i tankowanie 98 - dochodzi nawet do kilkunastu kuców.
    Wersje amerykańskie poza wyposażeniem w airbag i wzmocnieniami w drzwiach
    praktycznie nie różnią się od europejskiego.

    Po kupnie od razu zrobić pełną geometrię zawieszenia z kątami pochyleń,
    kątami wyprzedzenia sworzni i zbieżnością. Większość użytkowników to olewa a
    transformacja w prowadzeniu jest niesamowita. Silnik jest bezkolizyjny więc
    nie ma strachu gdyby się pasek rozrządu urwał.

    Tak jak pisałem- jeśli jesteście z okolic W-wy podjedźcie i pogadajcie z
    Marcinem z roadstery.pl Nie musicie kupować a zobaczycie parę egzemplarzy i
    zrozumiecie czym auto za 11 tys różni się od takiego za 20 tys. Nie jest
    typowym handlarzem a raczej też pasjonatem MX-5.

    Jak byście mieli konkretne pytania - piszcie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: