  • Data: 2010-05-03 14:50:13
    Temat: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4bd76cd3$0$17093$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Dla porządku potwierdzam. Za tą kwotę MX-5 i potem długo długo nic. Daje
    > fan, praktyczne, oryginalne, pancerne, dłubalne a zdejmowany dach to
    > dodatkowy bonus.

    dzieki panowie,
    rekomendacja twoja i roberta ma dla mnie istotne znaczenie;)

    faktycznie, safrane trilionturbo, czy inne tego typu odpadają - gdybysmy
    szukali czegos takiego to by sobie kolega 164 3.0 kupil, za niewielka kase;)
    i mial by auto podobnej jakosci;)

    Przemek, czy możesz napisac w paru punktach jakiego MX'a szukac? jakies
    zmiany w poszczegolnych latach, jaki silnik, itp? takie podstawy, by wogole
    wiedziec co istotne.

    --
    Pozdrawiam, Bartek