eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjakie auto: radosc z jazdy priorytetemRe: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Date: Fri, 30 Apr 2010 15:12:05 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 50
    Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
    References: <hr6l4b$alc$1@node2.news.atman.pl> <hr6kd9$l83$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <hr6l5g$os5$1@news.onet.pl> <hr7f7q$d5j$1@news.onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <hr8rct$cr7$1@news.onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <hr8skp$h79$1@news.onet.pl> <hr90v6$122$1@inews.gazeta.pl>
    <hr9j09$p8e$1@news.onet.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <hre679$1s5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1272640325 22389 194.63.133.138 (30 Apr 2010 15:12:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Apr 2010 15:12:05 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2276555
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 30 Apr 2010 11:00:24 +0200, MichałG <g...@w...pl>
    wrote:

    >>> Dokładnie . Prawdz przy okazji na jakim samochodzie zdobywał 3x
    >>> mistrzostwo Europy niejaki Sobiesław Zasada.
    >>
    >> Puch TR650 (G2) w 1966, Porsche 912 (G1) w 1967 i BMW 2002ti w
    >> 1971 roku.
    >>
    >>> Dla ułatwienia powiem, że
    >>> wtedy też były siniki po 250KM.....
    >>
    >> To ciekawe co piszesz, bo jak sam zainteresowany podawał, jego
    >> 911 w 1967 roku miała 160KM.
    >>
    >>> ale ten miał 48KM. ;) ;)

    Owszem, tylko w tamtych czasach bardziej obawiałbym się wtedy
    stukonnych Mini, niż jakiś potworów. I niezawodności.

    >> Tylko że wtedy były ciut inne zasady:
    >>
    >> a) do mistrzostw liczyły się punkty klasy i z generalki,
    >> b) liczył się wynik z połowy eliminacji plus jedna,
    >> c) w 1966 i 1967 roku przyznawano tytuły w klasach.
    >
    > i to ma swiadczyć że nieco podrasowaną 500setką nie może być zabawy?

    1. Sądzę, że przy budżecie 15k zdrowa Miata da dużo więcej
    zabawy niż rasowany, nawet z dużym przytupem, Fiat 500. No chyba
    że zabawą ma być walka z autem w stylu skręci, nie skręci, zdążę
    skontrować czy mnie obróci -- w kwestii jakości prowadzenia te
    auta dzielą lata świetlne, ale dla każdego coś miłego.

    2. Nie jest powiedziane, że za 15k w ogóle uda Ci się kupić
    zdrową 500, a co dopiero podrasowaną 500. Chyba że ma to być
    zabawa w garażu.

    3. Nieprawdą jest że Zasada zdobył swoje trzy tytuły w małym,
    słabym aucie. Prawdą też jest, że gdyby ówczesne przepisy nie
    dawały tytułów w klasach i nie dodawały dużo punktów za
    zwycięstwa w klasach, jednego nie zdobył by na bank (trudno
    autem z G1 walczyc z autami z G2).

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: