  • Data: 2009-08-16 13:22:26
    Temat: Re: jaki tv LCD 32 cal.
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odtwarzanie mp3 i jpg znalazłem z filmami juz nie :(

    musisz zdefiniowac format jaki cie interesuje ,
    a i tak nie masz pewnosci , ze dany format odtworzy
    ci konkretne urzadzenie

    wtedy musisz korzystac z konwerterow, np.:
    "SUPER"
    http://www.erightsoft.com/SUPER.html
    czy
    "Total Video Converter" ,
    ale to dodatkowa zabawa i nie zawsze porzadany efekt

    dlatego najbardziej uniwersalny jest ten
    "ASUS'a Eee Box EBXB202 1GB 160GB WLAN XP"
    i "VLC media player"

    ja bawilem sie z dm600 , dm800 , SkyStar , rozne DVD ,
    ... , i to co moge powiedziec , ze to nagrywanie-odtwarzanie
    jest nieprzewidywalne

    chociaz polecany philips sporo plikow filmowych
    mi odtwarzal