  • 41. Data: 2009-04-06 10:39:13
    Temat: Re: jaki tv?
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Pozostawiam to Twojemu domysłowi.
    > Gdy przełączysz tryb z "będę się czepiać" na "będę starał się rozumieć o
    > czym mowa" to sam na to wpadniesz.

    Nie czepiam się tylko staram się zrozumieć. Oznacza to, że masz
    telewizor o rozdzielczości SD?

  • 42. Data: 2009-04-06 10:43:28
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Pozostawiam to Twojemu domysłowi.
    > Gdy przełączysz tryb z "będę się czepiać" na "będę starał się rozumieć o
    > czym mowa" to sam na to wpadniesz.

    większość wypowiadających się to faktycznie teoretycy.
    ludzie patrzą przy zakupie na liczby, a to sprzedawcą
    chodzi, na tym zarabiają. jak idą rodzice wybrać
    komputer synkowi na komunię to patrzą na liczby, na
    jak "najszybszy" duron (np.), a nie dobry Athlon czy Pentium
    i lepsza płyta.
    tak samo z tv, bo ten ma większy kontrast (czasem kilka razy).
    różnica między HD, a SD jest znacząca, chyba każdy jest w stanie
    zobaczyć na przeciętnym tv. co do fullHD nie wiem czy aż taka
    różnica, na pewno dla tych, którzy nastawiają się na BlueRay-a
    lub dobrą konsole.
    ja nie mam i nie nastawiam się na to, za mało filmów, zdięcia
    oglądam na laptopie i robię odbitki, nie mam lustrzanki,
    tv z satelity, a tam chyba nie prędko wejdzie 1080p.
    jak widzę mecz na kanale sportowym lub tvp hd to obraz jest żyleta
    w stosunku do pozostałych i to mi wystarczy

    pawell

  • 43. Data: 2009-04-06 10:50:23
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > jak widzę mecz na kanale sportowym lub tvp hd to obraz jest żyleta
    > w stosunku do pozostałych i to mi wystarczy

    I o to chodzi. Jeden woli jezdzic rowerem, drugi motorem, a trzeci
    wypasionym autem. Ale niech mi nikt nie wciska , ze pomiedzy motorem i
    autem nie ma roznicy. Jak on nie widzi, to nie znaczy, ze inni tak maja.
    Tym bardziej ze mu wystarcza obraz z projektora o cienkiej rozdzialce na
    obrazie o wielkosci 2,5m. Toz po powiekszeniu piksel tam ma pare cm Amen.

    Jingiel

  • 44. Data: 2009-04-06 10:53:36
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jingiel pisze:

> [...]
    > Tym bardziej ze mu wystarcza obraz z projektora o cienkiej rozdzialce na
    > obrazie o wielkosci 2,5m. Toz po powiekszeniu piksel tam ma pare cm

    Amen

    pawell

  • 45. Data: 2009-04-06 11:10:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie czepiam się tylko staram się zrozumieć. Oznacza to, że masz telewizor
    > o rozdzielczości SD?

    Wrzuć w google to co napisałem, czyli "matryca pal" oraz Sharp - będziesz
    wiedzial o czym mowa.

  • 46. Data: 2009-04-06 11:15:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wrzuć w google to co napisałem, czyli "matryca pal" oraz Sharp -
    > będziesz wiedzial o czym mowa.

    a tak z innej beczki, jaki program używasz u siebie, ten oryginalny
    z mce czy inny (media portal czy cuś)

    pawell

  • 47. Data: 2009-04-06 11:24:23
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Wrzuć w google to co napisałem, czyli "matryca pal" oraz Sharp -
    > będziesz wiedzial o czym mowa.

    Już znalazłem dzięki. To taki wymysł Sharpa do wciśnięcia ludziom SD
    jako HD :)

  • 48. Data: 2009-04-06 11:25:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > a tak z innej beczki, jaki program używasz u siebie, ten oryginalny
    > z mce czy inny (media portal czy cuś)

    DVBViewer.
    To jedyny jaki znam, który potrafi działać jak zwykły dekoder.
    Odhibernuje kompa kiedy czas na nagranie, nagra i zahibernuje z powrotem,
    sam się uruchomi gdy odhibernujesz kompa z pilota, sam się wyłączy wraz z
    kompem.

    Do tego nie jest kolubryną jak MediaPortal i nie wymaga specjalnego os jak
    WindowMCE.

  • 49. Data: 2009-04-06 11:45:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Już znalazłem dzięki. To taki wymysł Sharpa do wciśnięcia ludziom SD jako
    > HD :)

    Ale się sprawdza.
    SD wygląda co najmniej dobrze, a HD jeszcze lepiej.
    Specjalnie kupowałem model z taką matrycą, aby tak właśnie było (cena była
    taka sama jak za hd ready) - dwa poprzednie lcd miały dużo większe kłopoty z
    wyświetlaniem SD, o divx-ach nie wspominając.

  • 50. Data: 2009-04-06 11:50:33
    Od: Gienek <g...@s...pl>

> [...]
    > była taka sama jak za hd ready) - dwa poprzednie lcd miały dużo większe
    > kłopoty z wyświetlaniem SD, o divx-ach nie wspominając.

    Nie widziałem jak odbiera ten telewizor ale widzę jak odbiera SD mój
    sony. Wygląda to nie najlepiej. Niestety kablówka z której korzystam nie
    ma w planach w najbliższym czasie wprowadzać HD. Żeby delektować się
    obrazem HD muszę używać alternatywnych źródeł sygnału. Chyba w końcu się
    wkurzę i kupię którąś z platform cyfrowych.