  • 31. Data: 2009-04-06 05:31:07
    Temat: Re: jaki tv?
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Jak ty ikony na pulpicie nazywasz kontrolkami, to nie mamy o czym gadac.
    Smiem twierdzic, ze nigdy nie widziales obrazu full hd chocby z blu-raya
    na porzadnym TV 40 cali. Wszystko opierasz na swoich teoriach. Jak dla
    ciebie 150 linii w obrazie nie robi roznicy to ja wymiekam

    Jingiel

  • 32. Data: 2009-04-06 05:45:36
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Bredzisz, różnica między 720 a 576 to raptem 150 linii, jak widzisz
    > tą różnicę z 4m na 32" z materialu kinowego to gratuluję fantazji.

    To nie fantazja. Masz problemy ze wzrokiem jak nie widzisz różnicy.
    Obraz nie składa się tylko z rozdzielczości pionowej. 720p to
    rozdzielczość z 1280x720 a DVD 720x576 więc w pierwszym przypadku mamy
    921 600 pikseli a w drugim 414 712. W 720p przypada ponad dwa razy
    więcej pikseli na jedną klatkę niż w filmie zapisanym na DVD więc nic
    dziwnego że dostrzegam różnicę. Każdy dostrzega

  • 33. Data: 2009-04-06 06:55:37
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-04-06 07:31, Jingiel napisal (a):

> [...]
    > na porzadnym TV 40 cali. Wszystko opierasz na swoich teoriach. Jak dla
    > ciebie 150 linii w obrazie nie robi roznicy to ja wymiekam

    "Człowiek, który widział wszystkie pulpity"
    "Człowiek, który wie co inni widzieli"
    CHUCK TO TY?

  • 34. Data: 2009-04-06 07:03:31
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.04.2009 Gienek <g...@s...pl> napisał/a:

    > To nie fantazja. Masz problemy ze wzrokiem jak nie widzisz różnicy.

    Ekran 32" ma wysokość 40cm, jak na tej wysokości z 4m widzisz różnicę w
    150 liniach to powodzenia we fantazjowaniu, napisz jakąś książkę.

> [...]
    > więcej pikseli na jedną klatkę niż w filmie zapisanym na DVD więc nic
    > dziwnego że dostrzegam różnicę. Każdy dostrzega

    Teoretyk z Ciebie niezły, to jeszcze policz jaką masz wysokość kątową z
    4m na 40cm, bo imo sokolim wzrokiem to rozróżnisz 400 linii, dalej masz
    szarość. Mam tv 32" full i 40" half - aby nie było że coś zmyślam, a i
    tak wolę oglądać na projektorze choć ma tylko 800x600, ale daje 2.5m
    ekranu w podstawie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 35. Data: 2009-04-06 07:18:00
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > "Człowiek, który widział wszystkie pulpity"
    > "Człowiek, który wie co inni widzieli"
    > CHUCK TO TY?

    Nastepny nawiedzony, hahahah. Tylko tyle masz argumentow?? KF.

    Jingiel

  • 36. Data: 2009-04-06 07:19:56
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > "Człowiek, który widział wszystkie pulpity"
    > "Człowiek, który wie co inni widzieli"
    > CHUCK TO TY?

    Od pioczatku roku napisales tu 2 posty i oba nie w temacie. Buaaahahaha

  • 37. Data: 2009-04-06 07:33:45
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > tak wolę oglądać na projektorze choć ma tylko 800x600, ale daje 2.5m
    > ekranu w podstawie.

    To wszystko jasne czemu nie dostrzegasz różnicy między obrazem SD i HD z
    4m.

  • 38. Data: 2009-04-06 09:22:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrngtj9or.jh0.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Ekran 32" ma wysokość 40cm, jak na tej wysokości z 4m widzisz różnicę w
    > 150 liniach to powodzenia we fantazjowaniu, napisz jakąś książkę.

    Nie wiem co palicie, ale akurat mam porównanie obrazu 1080i lub 720p do 576i
    (mecze na Canal+Sport HD i Canal+Sport) i różnica jest ZASADNICZA.
    Nie do pomylenia.
    Na HD widać każdy szczegół, na pal już niestety nie - całość rozmyta i
    niewyraźna.
    I to mimo tego, że TV ma matrycę PAL.

    Inna sprawa, że oglądam z 3 metrów, ale z 4 efekt jest TEN SAM.

  • 39. Data: 2009-04-06 09:41:54
    Od: Gienek <g...@s...pl>

> [...]
    > Nie do pomylenia.
    > Na HD widać każdy szczegół, na pal już niestety nie - całość rozmyta i

    Pozwolę sobie tutaj przytoczyć wypowiedź Pana Sergiusza Rozańskiego
    "a i
    tak wolę oglądać na projektorze choć ma tylko 800x600, ale daje 2.5m
    ekranu w podstawie."

    Skoro jest zachwycony jakością obrazu o rozdzielczości SD na ekranie o
    podstawie 2,5m to ma ostry wzrok jak kret. Nic dziwnego, że nie
    dostrzega różnicy między 576i a 720p lub 1080p na telewizorze 40" z
    odległości 4m.

    > I to mimo tego, że TV ma matrycę PAL.
    > Inna sprawa, że oglądam z 3 metrów, ale z 4 efekt jest TEN SAM.

    Mógłbyś rozwinąć? Co masz na myśli pisząc że ma matrycę PAL? PAL to
    jeden z systemów kodowania kolorów.

  • 40. Data: 2009-04-06 10:01:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > Mógłbyś rozwinąć? Co masz na myśli pisząc że ma matrycę PAL? PAL to jeden
    > z systemów kodowania kolorów.

    Pozostawiam to Twojemu domysłowi.
    Gdy przełączysz tryb z "będę się czepiać" na "będę starał się rozumieć o
    czym mowa" to sam na to wpadniesz.