  • 21. Data: 2009-04-04 11:57:53
    Temat: Re: jaki tv?
    Od: "Mrufek_MK" <s...@g...pl>

    "Gienek" <g...@s...pl> wrote in message
    news:gr39ft$b1l$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem jak widać pojedyncze piksele ale widzę różnicę między filmem w
    > 720p a 1080p i to na 32" LCD. Fakt że telewizję lubię oglądać z bliska.

    oj tam, koles sobie po prostu kupil 720p i teraz probuje sobie i innym
    udowodnic, ze to byl sluszny wybor ;)

    P.

  • 22. Data: 2009-04-04 19:01:16
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.04.2009 Mrufek_MK <s...@g...pl> napisał/a:

    > "Gienek" <g...@s...pl> wrote in message

    > oj tam, koles sobie po prostu kupil 720p i teraz probuje sobie i innym
    > udowodnic, ze to byl sluszny wybor ;)

    Powiedział koleś co sobie kupił 1080 więc _musi_ widzieć różnicę ;)
    Choćby wyświetlali i pusty biały ekran ;) Ale sorry fizyki nie przeskoczysz.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 23. Data: 2009-04-04 19:20:00
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Powiedział koleś co sobie kupił 1080 więc _musi_ widzieć różnicę ;)
    > Choćby wyświetlali i pusty biały ekran ;) Ale sorry fizyki nie przeskoczysz.

    a co ma fizyka do full, czy hd ready? Jesli juz masz trudnosci z
    rozroznieniem Full i ready na obrazie z Blu-raya to wyswietl sobie fotke
    z jakiejs lustrzanki. Zastrzegam-zdecydowanie na LCD, bo plazma rozmywa
    szczegoly niestety i dlatego iedzy innymi nie sa na niej tak widoczne
    makrobloki z kompresji cyfrowej obrazu.

    Jingiel

  • 24. Data: 2009-04-04 20:40:20
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > oj tam, koles sobie po prostu kupil 720p i teraz probuje sobie i innym
    > udowodnic, ze to byl sluszny wybor ;)

    Każdy chwali to co ma. Moim zdaniem odbiornik TV to nie tylko sygnał
    nadawany poprzez antenę naziemną lub satelitarną który w większości jest
    nadawany w rozdzielczości 720p i z taką sobie jakością. Do odbiornika
    telewizyjnego można podłączyć wszelkiego rodzaju odtwarzacze Blu-ray,
    konsole do gier i komputery. Niestety w tym przypadku telewizor HD-Ready
    wprowadza już pewne ograniczenia. Po prostu wyświetla obraz z małą
    rozdzielczością. Jeśli ktoś nie widzi różnicy między filmem 720p i 1080p
    to musi mieć naprawdę poważną wadę wzroku.

  • 25. Data: 2009-04-04 20:42:07
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Powiedział koleś co sobie kupił 1080 więc _musi_ widzieć różnicę ;)
    > Choćby wyświetlali i pusty biały ekran ;) Ale sorry fizyki nie przeskoczysz.

    Nie widzisz różnicy między 1080p a 720p?

  • 26. Data: 2009-04-05 11:56:47
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.04.2009 Gienek <g...@s...pl> napisał/a:

    > Nie widzisz różnicy między 1080p a 720p?

    Filmu? Z metra może 2 - owszem widzę, z 3-4 już nie. Z 4 to na 40" nie widzę
    różnicy między dvd a 1080p.

    Chyba że mam porównać pulpit kompa, to poznam od razu - po gabarytach kontrolek.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 27. Data: 2009-04-05 12:10:52
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Filmu? Z metra może 2 - owszem widzę, z 3-4 już nie. Z 4 to na 40" nie widzę
    > różnicy między dvd a 1080p.

    a fotki z lustrzanki 8 Mpixeli? Tez nie widziesz roznicy?

    > Chyba że mam porównać pulpit kompa, to poznam od razu - po gabarytach kontrolek.

    Jakich kontrolek? Gdzie ty na pulpicie widzisz jakies kontrolki???

    Jingiel

  • 28. Data: 2009-04-05 18:03:09
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-04-05 14:10, Jingiel napisal (a):

    > a fotki z lustrzanki 8 Mpixeli? Tez nie widziesz roznicy?

    Tia. Ty zapewne zobaczysz różnicę nawet z 4 metrów na wyświetlaczu tej
    lustrzanki.

    > Jakich kontrolek? Gdzie ty na pulpicie widzisz jakies kontrolki???

    Tia. Nie dość, że "Sokole Oko" to jeszcze fachowiec od pulpitów.

  • 29. Data: 2009-04-05 21:43:05
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Filmu? Z metra może 2 - owszem widzę, z 3-4 już nie. Z 4 to na 40" nie widzę
    > różnicy między dvd a 1080p.

    No cóż. Zmień okulistę bo przy takiej wadzie wzroku to chyba się
    leczysz. Między DVD a 720p ( nie wspominam o 1080p) to widać różnicę z
    4m na 32". Obraz z DVD jest rozmyty w porównaniu z blu-ray.

  • 30. Data: 2009-04-05 22:41:37
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.04.2009 Gienek <g...@s...pl> napisał/a:

    > No cóż. Zmień okulistę bo przy takiej wadzie wzroku to chyba się
    > leczysz. Między DVD a 720p ( nie wspominam o 1080p) to widać różnicę z
    > 4m na 32".

    Bredzisz, różnica między 720 a 576 to raptem 150 linii, jak widzisz
    tą różnicę z 4m na 32" z materialu kinowego to gratuluję fantazji.

    > Obraz z DVD jest rozmyty w porównaniu z blu-ray.

    Z 4m blue-ray jest tak samo rozmyty. Różnicę widzę, ale do puki na ekranie
    jest desktop - po wielkości kontolek, na filmie nie ma znaczącej różnicy,
    dopiero z 2-3m widzę zaletę hdtv (przy 40").

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***