  • 11. Data: 2009-03-31 19:08:04
    Temat: Re: jaki tv?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 14:11:15 +0200, Jingiel napisał(a):
    > W sumie to ja zapraszam do okulisty po solidne okulary.:)))))))))

    Dostrzegasz różnice rzędu 0,5mm rozmiaru piksela przy odległości 3-4m?
    W poziomie, bo w pionie to już jakieś 0,3mm różnicy. Gratuluję...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 12. Data: 2009-03-31 19:14:41
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Dostrzegasz różnice rzędu 0,5mm rozmiaru piksela przy odległości 3-4m?
    > W poziomie, bo w pionie to już jakieś 0,3mm różnicy. Gratuluję...
    >
    > Pozdrawiam,

    Nie dostrzegam roznice w obrazie Full i Ready.Nie przygladam sie
    pojedynczym pikselom. Owszem na plazmie roznicy nie widac, bo plazma
    niestety zaciera roznice. Podobnie jak na CRT nie zauwazysz silnej
    kompresji. Na LCD to widac, bo LCD uwydatnia szczegoly.

    Jingiel

  • 13. Data: 2009-03-31 19:50:00
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A przeczytałeś odpowiedź Pawla? Czy jak zwykle najpierw piszesz, potem
    > dopiero myślisz? ;-)
    > Ja również uważam że do telewizji analogowej najlepszy jest TV CRT,
    > niezależnie od Twojego poglądu na tę kwestię...
    > Poza tym nieprawdą jest, że "To czy coś jest sat/naziemna nie ma żadnego
    > znaczenia. Liczy się jakość otrzymywanego sygnału".

    No.
    Tak jest. Jeszcze jak jakiś 100Hz i niestety reszta wysiada.

    Szymon

  • 14. Data: 2009-03-31 21:01:09
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    >Tylko że opcja FullHD na nic w sumie nie jest potrzebna - chyba że ktoś
    >kupuje 65" albo siedzi 2m od plazmy 42" i lubi oglądać stopklatki :)

    A jak chce ogldac zdjecia prosto z cyfrowki?
    Na fullhd bedzie widocznie lepiej.

  • 15. Data: 2009-03-31 21:03:40
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    >Dostrzegasz różnice rzędu 0,5mm rozmiaru piksela przy odległości 3-4m?
    >W poziomie, bo w pionie to już jakieś 0,3mm różnicy. Gratuluję...

    nie patrz tak
    roznice w pojedynczych pikselach sa niezauwazalne masz racje, ale
    jako calosc - tworzac obraz - roznica juz jest widoczna

  • 16. Data: 2009-04-01 09:53:01
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:
    > Podobnie jak na CRT nie zauwazysz silnej kompresji.

    Polemizowałbym. Silną kompresję owszem widać na CRT.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 17. Data: 2009-04-01 13:02:53
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Polemizowałbym. Silną kompresję owszem widać na CRT.

    Ale nie tak jak na LCD chociazby

    Jingiel

  • 18. Data: 2009-04-02 17:25:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:
    > Ale nie tak jak na LCD chociazby

    Możliwe, ale to, że na CRT widać kompresję gorzej niż nz LCD, nie
    oznacza, iż nie widać jej wcale.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 19. Data: 2009-04-02 17:34:58
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Możliwe, ale to, że na CRT widać kompresję gorzej niż nz LCD, nie
    > oznacza, iż nie widać jej wcale.

    No ok, ale ja dalem takie porownanie, gdy ktos pisal, ze nie widzi
    roznicy pomiedzy Full HD, a HD Ready. Na plazmie tej roznicy tak nie
    widac jak na LCD. PO prostu na plazmie mniej sczzegolow jest widocznych
    na obrazie. I jako przyklad dalem CRT i kompresje, wiec mysle, ze nie ma
    sie co rozwklekac nad tematem. Kazdy wie o co chodzi.

    Jingiel

  • 20. Data: 2009-04-02 21:08:13
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Dostrzegasz różnice rzędu 0,5mm rozmiaru piksela przy odległości 3-4m?
    > W poziomie, bo w pionie to już jakieś 0,3mm różnicy. Gratuluję...

    Nie wiem jak widać pojedyncze piksele ale widzę różnicę między filmem w
    720p a 1080p i to na 32" LCD. Fakt że telewizję lubię oglądać z bliska.