    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki telefon z GPS
    Date: Sun, 13 Sep 2009 18:44:06 +0200

    Adax pisze:
    > (...)
    >
    > Wielkie dzięki, że chciało Ci się tyle pisać, bo ja podobnie myślę, tylko,
    > zastanawiam się, czy kupić E51, czy od razu wskczyć np w E55 -2x droższy
    > nota bene :)
    > To 2w1 jest kuszące, tym bardziej, że pod Symbiana można wgrać różne
    > mapki...
    > Rozumiem, że nie jesteś za 2w1, ale czy nie jest kłopotliwe nosić zawsze ze
    > sobą 2 urządzenia?

    czasami zaluje, ze nie mam GPS'a w telefonie - ale to bardzo rzadko.

    Jesli masz mozliwosc wyboru - wez np. e52 - bateria z tego co w opisie
    na glowe bije ta z e51, przy czym zawsze mozesz korzystac z zewnetrznego
    GPS'a (jesli juz taki masz), lub od biedy z wbudowanego - zaleznie od
    sytuacji i potrzeb :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)