    From: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki telefon/smartfon z klawiatura
    Date: Sat, 14 Jan 2012 18:34:09 +0100

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:dz7hecdri8fd$.dlg@lepper.institute.com...

    > a telefon to tylko do zadzwonienia po pizzę się nadaje..
    > Weź ty chłopie daj sobie na wstrzymanie bo tego aż żal czytać. Nawet
    > rozsądnie swoich wymagań nie potrafisz opisać (vide casus karty
    > pamięci),
    > ale oczekujesz, że producenci będą się ustawiali w kolejce do
    > realizacji.
    > Ponad połowa tych twoich wymagań odnosi się do smartfonów, których tak
    > desperacko nie chcesz. To chyba się nazywa schizofrenia.

    To Ty czegoś nie rozumiesz, używałem telefonu bez tych wszystkich
    bajerów i było mi dobrze, ale już mi się znudził i na ekranie prawie nie
    widziałem mmsów które otrzymywałem. Postanowiłem więc przesiąść się na
    coś innego, skoro musi już być "sprytnytelefon" no to jest, ale niech
    bajery które ma będą użyteczne, a nie tylko do odhaczenia pozycji na
    liście! O karcie napisałem po to, żeby wyznawcy jabłek się nie
    wpieprzali. Ja nie chcę tabletu, bo to ma rozmiar deski do krojenia, nie
    chce dotykowców, bo nie bawi mnie macanie paluchami i nie uznaję tej
    technologii, chcę klawiatury złożonej z cyfr. Nie podoba mi się system
    android, a i symbian okazał się być kiszką.
    Napisałem więc posta, myśląc że może ktoś podzieli się spostrzeżeniami,
    może jest jakaś Nokia pozbawiona wad E52.