    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki telefon/smartfon z klawiatura
    Date: Sat, 14 Jan 2012 17:27:48 +0000

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 17:51:17 +0100, E52owner napisał(a):

    > Ależ ja mówię o funkcjach przenośnych, przecież nie zamierzam z telefonu
    > robić kina domowego, niby każdy aparat ma ta "bajery", ale ich jakość
    > jest żałosna, przykładowo moja nokia nie ma opcji przewijania filmów ani
    > muzyki, przecież to jest żałosne. A klawiatura ma być z cyframi, a nie
    > qwerty! Wifi niby mam, ale słabo łapie sygnał. Aparat to jakieś dno
    > siejący ziarnem. GPS głównie na rower i ewentualnego szukania ścieżki na
    > spacerze w nieznanym terenie.

    a telefon to tylko do zadzwonienia po pizzę się nadaje..
    Weź ty chłopie daj sobie na wstrzymanie bo tego aż żal czytać. Nawet
    rozsądnie swoich wymagań nie potrafisz opisać (vide casus karty pamięci),
    ale oczekujesz, że producenci będą się ustawiali w kolejce do realizacji.
    Ponad połowa tych twoich wymagań odnosi się do smartfonów, których tak
    desperacko nie chcesz. To chyba się nazywa schizofrenia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan