  • 21. Data: 2012-02-14 12:58:41
    Temat: Re: jaki telefon (smartfon)
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-14 09:28, AL pisze:

    > co do monitoringu (uzywam): to tu ograniczniem jest raczej rozdzielczosc
    > kamery a nie ekranu telefonu :)

    przy kamerach analogowych tak, przy megapikselowych to już telefon chyba
    ma co robić - choć tu też raczej producenci myślą i na smartfona nie
    idzie pełna rozdzielczość (bo przy fullHD czy 2x tyle - 4MPix mógłby być
    spory problem) a tylko tyle ile w danym momencie jest wykorzystywane

    > A wybor telefonu: poczytaj nt danych technicznych i przejdz sie gdzies,
    > gdzie takie telefony sa w wiekszej kupie i pomacaj sam.

    tutaj pytam od strony technicznej, tego jak się sprawuje dany telefon
    nie da się wymacać czy sprawdzić w 5 minut (bateria, wytrzymałość na
    upadki, szybkość pracy, zwiechy czy inne problemy)

    Lukasz

  • 22. Data: 2012-02-14 13:49:59
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-14 13:58, Lukasz pisze:

> [...]
    > idzie pełna rozdzielczość (bo przy fullHD czy 2x tyle - 4MPix mógłby być
    > spory problem) a tylko tyle ile w danym momencie jest wykorzystywane

    masz kamere zewnetrzna do monitoringu (np.domu) i masz ja w fullHD?
    Respekt z mojej strony :)

    > tutaj pytam od strony technicznej, tego jak się sprawuje dany telefon
    > nie da się wymacać czy sprawdzić w 5 minut (bateria, wytrzymałość na
    > upadki, szybkość pracy, zwiechy czy inne problemy)

    no tak - ale czasami tu pisza sami flustraci - wiec i ocena moze byc
    mylaca dla Ciebie ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 23. Data: 2012-02-14 14:15:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin phungus

    > Przyłacze sie i podpytam, czy E7 posiada funkcjonalnosc latarki

    Jak się ściągnie aplikacje ze sklepu, to posiada.

    > i jak w
    > ogole z wykonaniem telefonu (jakosc palstikow, spasowanie -
    > trzeszczenie, rozsuwanie itp...)

    Jakość rewelacyjna, nic nie trzeszczy, po paru miesiącach użytkowania
    zero luzów, klawiatura bardzo wygodna (można postawić telefon na stole i
    pisać 4 palcami). Czarna obudowa stosunkowo łatwo się rysuje (czy może
    raczej bardzo te rysy widać), teraz brałbym raczej srebrną, mniej będzie
    ryski widać.

    Ogólnie z telefonu jestem bardzo zadowolony, a zasadniczo wybierałem go
    praktycznie wśród wszystkich (bo praktycznie wszystkie mam za złotówkę).
    Wady to jak wspomniałem dość widoczne rysy na czarnej obudowie i w jakimś
    sensie EDoF. Aczkolwiek co do EDoF, to mam mieszane uczucia, bo z jednej
    strony irytuje trochę mało wyraźny obraz przy "skanowaniu" dokumentów, a
    z drugiej przy robieniu normalnych zdjęć brak AF jest raczej zaletą, bo
    zdjęcie można zrobić bardzo szybko, a zdjęcia po ciemku wychodzą
    generalnie lepiej (bo AF się nie myli).

  • 24. Data: 2012-02-14 14:24:45
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-14 14:49, AL pisze:
    > masz kamere zewnetrzna do monitoringu (np.domu) i masz ja w fullHD?
    > Respekt z mojej strony :)

    jako że niedawno się przeprowadziłem to jeszcze monitoringu u siebie nie
    mam, ale 1,3MPix z oświetlaczem już jest w podobnej cenie co dobry
    analog, rejestrator na razie droższy niż do analogów ale pewnie niedługo
    to się zmieni...
    a kamerami zajmuję się zawodowo, stąd coraz bardziej odczuwam
    konieczność kupowania nowych zabawek do testowania. Niestety jak wiadomo
    szewc bez butów chodzi, tak i u siebie ciężko mi się zabrać do pracy ;)
    Instalować to zdarzy się i 4MPix, a prezesi lubią się pochwalić jaki
    fajny podgląd mają na pracowników :)

    Lukasz

  • 25. Data: 2012-02-15 05:24:30
    Temat: Re: jaki telefon - Xperia Active?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > no tak - ale czasami tu pisza sami flustraci - wiec i ocena moze byc
    > mylaca dla Ciebie ;)

    przeglądając strony trafiłem na Xperie Active, niestety niewiele jest
    jej testów (te co widziałem to wyglądają jakby ktoś ten tel miał przez 5
    minut w ręce w salonie, a resztę recenzji przepisał z danych
    producenta..) w zasadzie najbardziej mnie interesuje ile ten telefon
    wytrzymuje na baterii, bo z parametrów wynika że powinien chodzić
    płynnie. Wnętrze to chyba to samo co Xperia mini, więc może użytkownicy
    tego się wypowiedzą?

    Lukasz

  • 26. Data: 2012-02-21 10:40:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > masz kamere zewnetrzna do monitoringu (np.domu) i masz ja w fullHD?
    > Respekt z mojej strony :)

    > no tak - ale czasami tu pisza sami flustraci - wiec i ocena moze byc
    > mylaca dla Ciebie ;)

    Co to są flustraci? Czy to coś z lustracją?

  • 27. Data: 2012-02-21 11:32:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-21 11:40, Skrypëk pisze:

    > Co to są flustraci? Czy to coś z lustracją?

    spójrz w lustro - odpowiedź zobaczysz naocznie

    --
    pozdr
    Adam (AL)