  • 11. Data: 2012-02-13 10:31:23
    Temat: Re: jaki telefon (smartfon)
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AL nabazgrał(a):

    >>> (np.dost.do istniejacych profili) jak i wstawek dod. komunikatow

    IVONA Maja Polski beta
    IVONA Text-to-Speech HQ

    I co wybrać :_)

  • 12. Data: 2012-02-13 10:48:05
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    > IVONA Maja Polski beta
    > IVONA Text-to-Speech HQ
    >
    > I co wybrać :_)

    obydwa! Poważnie przeczytaj co jest napisane w maktecie, bo to chwilę
    trzeba poustawiać. jedno to głos, drugie to program ivona
    ToMasz

  • 13. Data: 2012-02-13 10:48:30
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

    > obydwa! Poważnie przeczytaj co jest napisane w maktecie, bo to chwilę
    > trzeba poustawiać. jedno to głos, drugie to program ivona

    Tak myślałem :) ściągne sobie i potestuje w domu :)

    THX ..

  • 14. Data: 2012-02-13 11:11:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lukasz

    > Poszukuję telefonu o następujących funkcjach: - w miarę odporny na
    > upadki (nie na celowe rzucanie), na ekran to i tak folię nakleję bo u
    > mnie się strasznie rysuje - synchronizacja kalendarza z googlem więc
    > pewnie android... ale: - mile widzianą funkcją byłoby wybieranie głosowe
    > przez słuchawkę BT - czyli chyba jeszcze android odpada, bardzo fajnie
    > to działało na symbianie - wyświetlanie zadań kalendarza na ekranie
    > głównym - ekran może być dotykowy ale MUSI być fizyczna klawiatura - NIE
    > Samsung
    > - mile widziany wbudowany GPS, ale niekoniecznie

    Ja proponuję E7, o ile nie przeszkadza Ci aparat z EDoF (szczerze mówiąc
    moim zdaniem to rozwiązanie ma swoje zalety). Ekran się nie rysuje,
    lepszej fizycznej klawiatury qwerty nigdzie nie znajdziesz, odporny na
    upadki (mój kilka razy już leciał, w tym raz z prawie 2 metrów na
    terakotę w garażu i nadal działa). Ma Symbiana, ale Tobie nie powinno to
    przeszkadzać.

  • 15. Data: 2012-02-13 18:55:20
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-13 11:27, AL pisze:
    > przy uzywaniu glownie jako telefon (ok 1 godzina rozmow dziennie +
    > okresowe sprawdzenie poczty, jakis informacji w sieci, etc - DesireZ
    > potrafi dociagnac do 3 pelnych dni).
    > Natomiast jesli masz ciagle wlaczony WiFi, dodatkowo jakies streamingi z
    > ipli, tvnplayera czy youtuba, gps on - przygotuj sie, ze codziennie
    > bedziesz ladowal (ale na caly dzien powinno wystarczyc, przy zalozeniu,
    > ze nie puszczasz tych filmikow non stop i masz jeszcze jakies inne

    wifi to raczej wieczorami w domu, non stop natomiast połączenie z
    internetem i odbieranie maili, czasem oglądnięcie załącznika pdf / doc z
    tegoż maila (teraz udaje mi się to na malutkim ekraniku Solida - ale nie
    muszę czytać tych załączników w całości, wyszukuję w nich 3 ciągi znaków
    które są zawsze w tym samym miejscu kartki a4)

    > W kazdym razie tragedii nie ma - ale, jesli wczesniej ladowales telefon
    > raz na tydzien - to mozesz byc na poczatku zdziwiony (niemile) - ale cos
    > za cos. :/.

    w sumie to nie wiem co ile ładuję, ale chyba 2x w tygodniu, przy czym co
    godzinę automatycznie synchronizuję pocztę, poza tym ładowarka
    samochodowa to konieczność (ale wkurzałbym się jakbym musiał ją
    codziennie używać..)

    Lukasz

  • 16. Data: 2012-02-14 06:54:40
    Od: "phungus" <p...@g...pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > upadki (mój kilka razy już leciał, w tym raz z prawie 2 metrów na
    > terakotę w garażu i nadal działa). Ma Symbiana, ale Tobie nie powinno to

    Hej,

    Przyłacze sie i podpytam, czy E7 posiada funkcjonalnosc latarki i jak w ogole
    z wykonaniem telefonu (jakosc palstikow, spasowanie - trzeszczenie, rozsuwanie
    itp...)

    Pozdro,
    ph.

  • 17. Data: 2012-02-14 07:25:24
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-13 09:40, Chris pisze:
    > Lukasz nabazgrał(a):
    > HTC Desire Z chyba tylko jeśli upierasz się na klawiaturę choć wolał bym
    > coś z większym ekranem.

    Zapomniałem o jeszcze jednej ważnej funkcji: latarka ! telefon musi ją
    mieć.
    Przyjmując że zrezygnowałbym jednak z klawiatury, jaki model warto
    wybrać? W zasadzie każdy ma to samo, jeden będzie szybszy, drugi może
    być wolniejszy, w zasadzie chodzi o wytrzymałość. Dostępu do fejsbuków,
    nków itp nie potrzebuję, za to obraz wyższej rozdzielczości chętnie bym
    wyświetlił (monitoring CCTV, IP)

    Lukasz

  • 18. Data: 2012-02-14 08:28:29
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-14 08:25, Lukasz pisze:

    > Zapomniałem o jeszcze jednej ważnej funkcji: latarka ! telefon musi ją
    > mieć.
    DesireZ - ma 0 i to b.dobra (trojstopniowa regulacja mocy swiecenia nawet :)

> [...]
    > być wolniejszy, w zasadzie chodzi o wytrzymałość. Dostępu do fejsbuków,
    > nków itp nie potrzebuję, za to obraz wyższej rozdzielczości chętnie bym

    co do monitoringu (uzywam): to tu ograniczniem jest raczej
    rozdzielczosc kamery a nie ekranu telefonu :)

    A wybor telefonu: poczytaj nt danych technicznych i przejdz sie gdzies,
    gdzie takie telefony sa w wiekszej kupie i pomacaj sam.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 19. Data: 2012-02-14 10:30:52
    Od: "phungus" <p...@g...pl>

    phungus <p...@g...pl> napisał(a):

    > Hej,
    >
    > Przyłacze sie i podpytam, czy E7 posiada funkcjonalnosc latarki

    Czesciowo sam sobie odpowiem:
    http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E7-0
    0_UG_pl.pdf
    Latarka jest opisana na stronie 13 :-)

    Ciekawe, czy to dobry fon ?

    --
    Pozdro,
    ph.

  • 20. Data: 2012-02-14 10:50:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-14 11:30, phungus wrote:

    > Czesciowo sam sobie odpowiem:
    > http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E7-0
    0_UG_pl.pdf
    > Latarka jest opisana na stronie 13 :-)
    >
    > Ciekawe, czy to dobry fon ?

    W sieci jest od groma testow tego telefonu.
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=19996:recenzja-nokia-e7&catid=33:sprzet&I
    temid=89