  • Data: 2012-11-03 00:35:23
    Temat: Re: jaki tablet kupić za około 700 zł?
    Od: pl <p...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/02/12 04:33, astro wrote:
    > pl wrote in <news:k6ub1f$ku7$1@speranza.aioe.org>
    >
    > Przepraszam, dopiero teraz zauwazylem, ze Galaxy Tab 2 wystepuje w kilku
    > wersjach i w tych najtanszych nie posiada modemu 3G :(

    Tak jak już napisałem mam 3 modemy USB po różnych promocjach i po co mi
    jeszcze jeden wewnętrzny?
    Ten model Samsung Galaxy Tab2 ma 7' i to jest dla mnie największy
    problem. Przydałby się jednak 10' bo wtedy wniósłby jakąś wartość dodaną
    w stosunku do mojego już posiadanego smartfona z ekranem 4.3'.

    > Ciekawy. Aluminiowa obudowa z ekranem IPS (konkurencja dla Retiny).

    O kurcze! On też nie posiada GPS. To jednak może się przydawać, w
    przeciwieństwie do wewnętrznego modemu który bezproblemowo zastępuje się
    modemem USB.

    Teraz sprawdzam te wszystkie modele na portalach i widzę, że baardzo
    ciężko coś znaleźć z GPS i dobrym wyświetlaczem 10' o rozdzielczości
    przynajmniej 1024 x 768 pikseli w cenie < 1000 zł.

    Owszem z 7' są, całkiem sporo, lecz przydałby się jednak 10' :(