  • Data: 2009-03-17 13:41:39
    Temat: Re: jaki sprzet do gier?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Mar 2009 13:01:58 +0100, zly
    <b...@N...fm> wrote:

    >Jak nie masz cisnienia na nowosci, to doplaty do PC raczej tez sa zbedne
    Pomijając nasze przepychanki słowne to wybór konsola/komputer
    sprowadza się, w moim mniemaniu, do wygody użytkowania oraz jakie
    zastosowanie będzie przeważało. Zaletą konsoli jest jej
    bezobsługowość, możliwość łatwego podpięcia pod TV. Nie potrzeba do
    tego wiedzy tajemnej a internet da się też przeglądać. Raz kupiona
    zabawka może starczyć na ~10 lat, tak więc tutaj jest duży plus
    finansowy, który, niestety, jest nieco pomniejszony przez wyższe
    koszty zakupu gier. Jeżeli dołożysz do tego, że jak raz na rok
    będziesz musiał napisać jakieś pismo to zrobisz to w pracy/u
    znajomego/znajomej, nie piracisz na okrągło ;) filmów to nie
    potrzebujesz nic więcej. A jak jednak potrzebujesz, ale nie za dużo,
    to przenośny netbook wiele ułatwia. Tak więc za około 3000 zł masz
    komplet dwóch urządzeń, które zadowolą, jak podejrzewam, zdecydowaną
    większość ,,normalnych'' zastosowań przeciętnej rodziny.

    Za te pieniądze również jesteś w stanie złożyć przyzwoity zestaw
    komputerowy z monitorem. Część biurowa będzie pewno tak samo długo
    albo i dłużej zdatna do użycia niż w laptopie. Tyle że mam niejakie
    wątpliwości jak na ,,przyzwoitym'' zestawie po 5 latach będą wyglądały
    nowe produkcje.
    --
    Grzegorz Krukowski