  • 1. Data: 2010-10-29 08:28:59
    Temat: jaki solidny dostawczak kupić do 3,5 tony
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    cena max 100 tys z mozliwoscia lisiengu
    diesel około 2,5 litra
    blaszak podwyzszony i wydłuzony na kołach pojedynczych

    proszę o opinie i poradę

    pozdr
    rt

  • 2. Data: 2010-10-29 09:41:51
    Temat: Re: jaki solidny dostawczak kupić do 3,5 tony
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > cena max 100 tys z mozliwoscia lisiengu
    > diesel około 2,5 litra
    > blaszak podwyzszony i wydłuzony na kołach pojedynczych

    ja bym rozejrzał się za ducato 3.0 maxi
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-10-29 13:52:55
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-10-29 08:28, rt pisze:
    > cena max 100 tys z mozliwoscia lisiengu
    > diesel około 2,5 litra
    > blaszak podwyzszony i wydłuzony na kołach pojedynczych
    >
    > proszę o opinie i poradę

    sprawdz sprintera, daja gwarancje na 4 lata i leasing 105%.

  • 4. Data: 2010-10-29 18:02:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2010 09:41:51 +0200, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >ja bym rozejrzał się za ducato 3.0 maxi

    Też bym się ku temu skłaniał. Własnie rozważam Ducato/Jumper/Boxer,
    ale 120 KM i nie Maxi a L2H3. Najtaniej wychodzi mi Peugeot, lepsze
    wyposażenie w cenie Fiata.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-10-29 18:03:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2010 18:02:16 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >L2H3

    L3H2 :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-10-29 18:25:40
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Też bym się ku temu skłaniał. Własnie rozważam Ducato/Jumper/Boxer,
    > ale 120 KM i nie Maxi a L2H3. Najtaniej wychodzi mi Peugeot, lepsze
    > wyposażenie w cenie Fiata.

    wielkość to już zależy co kto wozi ale silnik...
    każdy też mi mówił że tylko jumper ale jak się zagłebiłem w temat to
    samochody te to bliźniaki ale opróćz silników. otóż jumper i boxer mają ten
    sam a ducato ma silnik iveco który wg opinii jest o wiele lepszy od
    pozostałych.
    odwrotnie jest z resztą czyli blacha, zawieszenie, plastiki itp
    no i można kupić fajne ducato za mniejszą kasę niż 100tys
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2010-10-29 18:41:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2010 18:25:40 +0200, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >otóż jumper i boxer mają ten
    >sam a ducato ma silnik iveco który wg opinii jest o wiele lepszy od
    >pozostałych.

    W Cytrynie i Pedziu jest silnik 2.2 produkcji Forda. W Fiacie 2.3 by
    Iveco. Nie zagłebiałem się w awaryjnośc tych silników.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-10-29 18:47:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2010 18:25:40 +0200, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >no i można kupić fajne ducato za mniejszą kasę niż 100tys

    2.3 120 KM, L3H2, wzmocnione zawieszenie, zbiornik paliwa 125 litrów,
    klima itd. mogę kupić obecnie za 62900 netto. To jest cena do
    leasingu. Peugeota za 64 tys., ale w wypasie mam dodatkowo fabryczne
    radio, światła przeciwmgłowe przednie.
    Boxer L3H2 z silnikiem 3.0 to 72 tys. netto, chociaż miałem możliwość
    kupna takiego za 68 tys.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2010-10-29 22:37:06
    Od: Voytek <m...@p...pl>

> [...]
    > cena max 100 tys z mozliwoscia lisiengu
    > diesel około 2,5 litra
    > blaszak podwyzszony i wydłuzony na kołach pojedynczych

    Kilkanaście znanych mi firm transportowych chwali Mastera (porównując do
    innych marek)
    --
    Voytek