  • 1. Data: 2011-02-09 13:56:45
    Temat: jaki skaner sieciowy
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    mam taki dylemat:

    * obciążalność miesięczna 10 tyś. stron
    * szyba i ADF (pożądany ADF duplex)
    * A4
    * wysyłanie na email (ok. 20 odbiorców)

    teoretycznie pasowałby HP Scanjet N6350 ale jest wątpliwość spełnienia
    ostatniego warunku
    nie chcę się pchać w urządzenia wielofunkcyjne typu "ksero" ale chyba
    innego rozwiązania nie ma

    --
    radar

  • 2. Data: 2011-02-09 17:13:40
    Temat: Re: jaki skaner sieciowy
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości
> [...]
    > ostatniego warunku
    > nie chcę się pchać w urządzenia wielofunkcyjne typu "ksero" ale chyba

    Uruchamiałem ostatnio nowego HP Scanjet N6350n. I raczej nie ma możliwości
    wysłania skanu mailem. Mogę jutro w robocie jeszcze raz zerknąć, ale
    przewałkowałem kiedyś całe menu i nie było takiej opcji (na pewno bym
    przetestował jak by była). Nie stety nie mam nic do zaproponowania.
    Piotrek

  • 3. Data: 2011-02-10 00:44:58
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 14:56:45 +0100, radar napisał(a):

> [...]
    > ostatniego warunku
    > nie chcę się pchać w urządzenia wielofunkcyjne typu "ksero" ale chyba

    Hmm... Odezwij się na priva, bo coś mi się zdaje, że firma, w której pracuje
    coś takiego by dla Ciebie miała. :)

    [ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to ]
    [ niewykluczone, że to prokurator. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 4. Data: 2011-02-10 07:44:06
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

> [...]
    > ostatniego warunku
    > nie chcę się pchać w urządzenia wielofunkcyjne typu "ksero" ale chyba

    nie wiem jaka obciążalność, ale adf i bez duplexu
    ładnie wysyła na maile i do wcześniej utworzynych grup odbiorców.
    Format do wyboru PDF/Tiff, color/mono.

    Xerox M20i.

  • 5. Data: 2011-02-10 08:17:21
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-02-10 08:44, Greg pisze:
    > Xerox M20i

    ale to urządzenie wielofunkcyjne :(

    --
    radar

  • 6. Data: 2011-02-11 13:36:49
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-02-09 18:13, Piotrek_P pisze:
> [...]
    > zerknąć, ale przewałkowałem kiedyś całe menu i nie było takiej opcji (na
    > pewno bym przetestował jak by była). Nie stety nie mam nic do

    Zerknij. W specyfikacji:

    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06a/15179-
    15179-64195-3445111-3445111-3884438.html

    jest napisane:
    (...) skanowanie do wiadomości e-mail lub folderu sieciowego (...)

    --
    radar