  • 11. Data: 2010-09-12 07:16:55
    Temat: Re: jaki serwer warto? mam OVH ale to badziew
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i6geo2$ll3$1@mx1.internetia.pl...
    >> http://linuxpl.com/index.php?id=hosting&k=w1gb
    >
    > boski, brak słów...

    padaczka, nawet maile całe im nie dochodzą
    wkleja się im linka, i dalej pytają "gdzie"

    > Witaj admin
    >
    > juz w fazie testow napotkalem bardzo duzo wad
    > 1. przekierowanie stron dziwacznie dziala
    > (http://domena.vot.pl:2222/CMD_REDIRECT?domain=domen
    a.pl)
    > po wpisaniu wp.zasms.pl miala sie otwierac wp.pl - nie udalo sie

    gdzie i w jaki sposob ustawil Pan przekeirowanie

    ?

    --
    pozdrawiam
    pawel kloc

    Szczegóły Zgłoszenia
    ===================
    ID Zgłoszenia: FLE-791255
    Dział: Pomoc techniczna
    Priorytet: Sredni

  • 12. Data: 2010-09-12 08:17:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    OVH pare wad ma, z którymi da się jakoś żyć
    ale problemy które tworzy linuxpl.com

    tworzy do każdej domeny i subdomeny masę folderów
    co jest bardzo nie wygodne w zarządzaniu

    byle przekierowanie ciężko zrobić, a by zrobić przekierowanie maskowane
    (frame) trzeba się jeszcze bardziej namęczyć

  • 13. Data: 2010-09-23 12:04:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" i6gv9h$d3$...@n...onet.pl

    > 000webhost.com
    > Wiele osob narzeka na niespodziewane kasowanie kont,
    > pomimo spelnienia warunkow regulaminu (w tym 10 unikalnych
    > odwiedzin/mc) oraz wydajnosc bazy danych i FTP.

    No i jest!! Skasowali moje konto bez uprzedzenia!
    A jeszcze tej (ostatniej) nocy zastanawiałem się
    nad tym, aby postawić swój własny serwer w domu...

    (może odczytali moje myśli? -- i obrazili się)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-09-26 15:48:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7ffoh$4vb$...@i...gazeta.pl

    Nie do końca skasowali. :) Skrzynki m@ilowe zostawili. :)
    Oto m@il z takiej skrzynki...

    Od: dyrektor kampanii reklamowych. Promowanie obszaru POWER BALL
    Loteria / CANADIAN PROMO
    Lotto Lore przedstawicielstwa.
    Ref: PBNL/4240039609/RFE
    SERII: PBL/12863/XZ.
    zwycieskich liczb: 8 -16-27-35-4-30
    stronie internetowej: www.powerball.com
    Strona internetowa dla Winning Numbers: http://powerball.com/powerball/pb_numbers.asp

    Tw?j e-mail zostal wybrany online w tym tygodniu Promo AWARD online losowe wyb?r
    e-kart, Tw?j zwr?cic sie o lacznej wartosci
    500.000.00Gbp e-mail i wygral ten promocyjny i sa o kontakt z ponizszych informacji
    do Charles Adams Kontakt e-mail:(p...@y...co.uk)

    Wymagan okreslonych:

    1.Full Nazwa :
    3.Age:
    4.Occupation:
    5.Country:
    6.phone:

    Jeszcze raz, gratulacje.

    Z powazaniem,
    Dyrektor kampanii reklamowych

    s=s1024; d=btinternet.com;
    h=Cc:DKIM-Signature:Message-ID:Received:X-Yahoo-SMTP
    :X-YMail-OSG:X-Yahoo-Newman-Property:Reply-To:From:S
    ubject:Date:MIME-Version:Content-Type:Content-Transf
    er-Encoding:X-Priority:X-MSMail-Priority:X-Mailer:X-
    MimeOLE:X-Antivirus:X-Antivirus-Status;
    b=Xyk3yJBs7OzSvwSl0RdgVa4BMqsLP6nuv7yu78Zth4fYc34557
    P5auUMD9/jzUY4TfFp8mr0yP6GBmtwLngHhO8PaNlgoUSAHjf6H8
    e8y81/R6B+c07Dp5dyEr8HKEGgVeMbR57Jvqjk1luelatHhxm8fZ
    Nb81YBdxuiDmkzF4c=
    ;
    Cc: recipient list not shown: ;
    h=Message-ID:Received:X-Yahoo-SMTP:X-YMail-OSG:X-Yah
    oo-Newman-Property:Reply-To:From:Subject:Date:MIME-V
    ersion:Content-Type:Content-Transfer-Encoding:X-Prio
    rity:X-MSMail-Priority:X-Mailer:X-MimeOLE:X-Antiviru
    s:X-Antivirus-Status;
    b=Per2utB+HOtPUY/oppFbixkxRvuToxrE44OjV+YPZY3WZcUnvE
    hDG4L7LK59WE0UOH2sOcA1WZX5NH33p/mpWud9fYnm619IMQzOiR
    0iXRE+qetDyXsZhbvlyuZOlZkqRs1Yqdlnig4W7Rl0BwLjtwXYQs
    +4bvNRJsQekx1oM5M=
    From: "Power Ball Lottery" <p...@b...com>
    Subject: Twój e-mail Gratulacje'S zdobyli !!!!( 500.000,00 funtach brytyjskich)
    Date: Sun, 26 Sep 2010 16:23:00 +0100

    Od: dyrektor kampanii reklamowych. Promowanie obszaru POWER BALL
    Loteria / CANADIAN PROMO
[...]

    Twój e-mail zostal wybrany online w tym tygodniu Promo AWARD online losowe wybór
    e-kart, Twój zwrócic sie o lacznej wartosci

  • 15. Data: 2010-09-26 19:54:41
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" i7ffoh$4vb$...@i...gazeta.pl

    > Nie do końca skasowali. :) Skrzynki m@ilowe zostawili. :)
    > Oto m@il z takiej skrzynki...

    Przecież to za free, to se mogą. Ja przyznam się szczerze nie rozumiem
    takiego podejścia. Ludzie potrzebują komputera do przeglądania netu i
    napisania maila i wydają po kilka tysięcy na najnowsze części, składają
    pieczołowicie w całość, która potem głównie miesza powietrze - chociaż
    mogliby z powodzeniem kupić jakiegoś gotowego starego Della czy IBM-a za
    ułamek tej kwoty. A potem jak potrzebuja gdzieś powiesić stronkę w
    swojej domenie, to żal im wydać stówkę - zamiast tego szukają koniecznie
    darmowych usług niczym świętego Graala.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl

  • 16. Data: 2010-09-26 21:33:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbigniew Cofała" i7o8e1$4fh$...@n...onet.pl

> [...]
    > ułamek tej kwoty. A potem jak potrzebuja gdzieś powiesić stronkę w
    > swojej domenie, to żal im wydać stówkę - zamiast tego szukają koniecznie

    0. Nie szukam koniecznie.

    1. Ograniczam napięcie na wiatrakach. (coby mieszanie powietrza
    nie było głównym efektem zużycia energii elektrycznej)

    2. Kupiłem starego CompaQ za 50 złotych -- jest w doskonałym
    stanie!! Jakieś Pentium, 400 MHZ; 512 MB RAMek -- ramki
    rzecz jasna dokupiłem; WiFi -- kartę dokupiłem; HDD 60 GB
    z demobilu; dźwięk; grafika; monitor; klawiatura, myszka...
    (CPU nie ma wiatraka!!!)

    3. Mam miejsca na strony. Mam także płatne miejsca. :)
    (i z tych płatnych nie korzystam -- może właśnie zacznę)

    4. Tak naprawdę potrzebuję swojego własnego serwera.

    5. Skasowano mi konto, w które inwestowałem czas. :)
    Nie było to konto bezpłatne -- płaciłem umieszczenie baneru.
    Być może nadszedł czas płacenia mi za znajdowanie klientów. :)
    (póki nie miałem znalezionych klientów, było OK)
    Po skasowaniu konta nadal przysyłają spam m@ilem. :)

    Dziady. :)

    Ostrzegam innych -- nie warto tracić czasu na tych dziadów. :)

    --
    450-600 to (60-80)% . 749 .
    . .
    VV Ventolin u . . . 739 . 26
    . . .1213 . . 2021 . .
    ^ 25 . .01 . . .12 . 20 724 . . .
    02 . . 11 15 19
    26 . . . g 03040506 .09 . 14 . 19 729 .25 27
    04 06 08 16 18 24
    P . r02VV . 13 . 21 709 .
    . 05 17 2223
    E . 2728 31 . 08 16VV 699
    VV .10 14
    F 29 m sierpień 1011 15 VV 690 2324 2829
    .01 07 09
    24 u 1718 680 22 30
    wrzesień
    l 30 c VV 670 31