  • 11. Data: 2009-01-28 00:30:30
    Temat: Re: jaki ścigacz kupić poj.600 rok 2003-2004 [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    Jasio pisze:
> [...]
    > 'Parallel World' concept takes this to the ultimate destination by
    > circumnavigating the world using the longest possible route with the
    > most miles in a record time that has never been done before. Given a
    > mileage effort of 55 000 miles across six continents and a time frame of
    > around 120 days, it is arguably the toughest motorcycle journey ever
    > attempted. This will be identified as the greatest motorcycle adventure
    > endurance record in the history of the sport and completes a trilogy of
    > publishing and television programming. "

    Thx! Zostawie sobie na jutro.

    Pzdr
    PS: Koles musi byc naprawde niezly zeby taka traske w tyle dni trzasnac,
    srednia odleglosc = 730km dziennie ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 12. Data: 2009-01-28 01:33:17
    Temat: Re: jaki ścigacz kupić poj.600 rok 2003-2004
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    mazdah napisał(a):
    > Użytkownik "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> napisał w
    > wiadomości news:glo2su$m62$1@inews.gazeta.pl...

    > Basy Yamahy też dają radę, John Myung z Dream Theater grał na nich zanim
    > przesiadl się na Ernie Balla :)

    I o fletach nie zapominajcie :P

  • 13. Data: 2009-01-28 07:55:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    zbigi pisze:

    > I o fletach nie zapominajcie :P

    I o kamertonach.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 14. Data: 2009-01-28 07:57:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    collector84 pisze:

    > Chcialbym zakupic sobie scigacza - 600, zastanawiam sie tylko nad marka?

    Zastanów się nie tylko nad marką.

    Zapraszam do czytania FAQ - link w stopce.

  • 15. Data: 2009-01-28 08:21:19
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 28 Sty, 01:30, marider <m...@g...pl> wrote:

    > PS: Koles musi byc naprawde niezly zeby taka traske w tyle dni trzasnac,
    > srednia odleglosc = 730km dziennie ;)

    pewnie ma kutasa płaskiego jak by mu dziobaki loda robiły..
    o jajcach nie wspomnę

    --
    wiadro

  • 16. Data: 2009-01-28 10:56:24
    Od: solo <r...@i...eu>

    marider pisze:

    > A ja mysle ze niektore modele motocykli rowniez robia udane :)

    Ehh, gdzież bym smiał w to wątpić - sam dosiadam motocykli tej marki.
    Ale widząc takie posty jak powyżej to kapcie z nóg opadają.
    Brakowało tam pytania, a który z nich jest najlepszy/najszybszy czy
    najładniejszy bo może ktoś by udzielił na to odpowiedzi.

    Solo R1 + Junak (jeszcze z miesiąc i bedzie gotowy po 7 latach)