  • 1. Data: 2009-01-27 18:08:39
    Temat: Re: jaki ścigacz kupić poj.600 rok 2003-2004
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    collector84 pisze:
    > Chcialbym zakupic sobie scigacza - 600,

    yyyyy ...
    ale to żart jakiś prawda?
    --
    pozdrawiam
    Marek
    crf250x

  • 2. Data: 2009-01-27 18:10:22
    Od: collector84 <collector@_NOSPAM_pf.pl>

    Witam wszystkich forumowiczów i dziękuje za opinie, które mam nadzieje
    tutaj przedstawia:)

    Chcialbym zakupic sobie scigacza - 600, zastanawiam sie tylko nad marka?
    wiec mam takie same pytanie jak kolega, ktory zapoczatkowal ten temat,
    jestem ciekaw jaki jest waszym zdaniem najlepsza 600 do turystyki i do
    szybkiej jazdy?
    Co sadzicie o Yamaha R6? badz R1? czy jest wygodna podczas dluzszej jazdy?
    Jakie macie zdanie na temat kawasaki zx6r? hondzie cbr 600? suzuki gsx r
    600? ktory waszym zdaniem moze spelnic te kryteria, ktory jest mniej
    awaryjny jesli chodzo i silnik i skrzynie biegow( slszyalem ze 2 bieg
    czesto wyskakuje w niektorych modelach) prosilbym o wypowiedzi- kazdy ma
    wlasne zdanie, prosze sie nei sprzeczac tylko uszanowac zdanie innyhch:)
    Choruje na scigacza od dluzszego czasu i musze sobie kupic bo nie
    wytrzymam i sie zesr..;) zrobilem sobie prawko kat A rok temu za mlodu
    jezdzilem na romecie troche na MZ w wakacje przjechalem sie raz jedyny
    razem scigaczaem 600 i poprostu bylem w niebowziety:) Prosilbym o rady,
    jakkolega koledze:) sa sadzicie o marce YAMAHA:)

  • 3. Data: 2009-01-27 18:16:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    collector84 pisze:

    > yyyyy ...
    > ale to żart jakiś prawda?

    Na Ścigacz.pl nie ma żartów.
    Tylko ścigacze.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 4. Data: 2009-01-27 20:04:01
    Od: solo <r...@i...eu>

    collector84 pisze:
    > Chcialbym zakupic sobie scigacza - 600,
    > Co sadzicie o Yamaha R6? badz R1? czy jest wygodna podczas dluzszej jazdy?

    Szczególnie R1 - to bardzo udana 600 do turystki!

    > jakkolega koledze:) sa sadzicie o marce YAMAHA:)

    Sadze, ze produkuje bardzo dobre kina domowe, aa i instrumenty
    klawiszowe tez.

    Solo R1 + Junak (ciagle w budowie)

  • 5. Data: 2009-01-27 21:34:52
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    On 27 Sty, 19:10, collector84 <collector@_NOSPAM_pf.pl> wrote:
    > Witam wszystkich forumowiczów i dziękuje za opinie, które mam nadzieje
    > tutaj przedstawia:)

    Witaj
    Rada dla Ciebie: W internecie jest opis każdego wymienionego przez
    Ciebie motocykla. Poczytaj, zastanów się czy spełnia Twoje
    oczekiwania. Jeśli chcesz gdzieś dalej jeździć poczytaj też o
    motocyklach typowo turystycznych. Zainteresuj się trochę sam. To
    naprawdę nie jest trudne..Jeśli po przeczytaniu kilku recenzji dalej
    będziesz miał wątpliwości wtedy spytaj, a na pewno ktoś Ci pomoże.

    __
    bandit 600s

  • 6. Data: 2009-01-27 22:31:16
    Od: marider <m...@g...pl>

    solo pisze:

    > Szczególnie R1 - to bardzo udana 600 do turystki!

    "Sjaak the world" mi sie przypomina: http://tinyurl.com/b3tkqv

    Wiem ze bylo ale strrrrasznie mi sie pomysl i realizacja podobaja ;))))

    Kup sobie golasa (tj niked bike'a) jakas 500tke albo 600, np Bandita lub
    XJ Diversion po '98. Polataj rok dwa, naucz sie odpowiednich odruchow i
    wtedy spojrz na "scigacze".

    > sa sadzicie o marce YAMAHA:)

    Odkad przesiadlem sie z Hondy nie narzekam :)

    > Sadze, ze produkuje bardzo dobre kina domowe, aa i instrumenty
    > klawiszowe tez.

    A ja mysle ze niektore modele motocykli rowniez robia udane :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 7. Data: 2009-01-27 22:46:31
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "solo" napisał:
    > Sadze, ze produkuje bardzo dobre kina domowe, aa i instrumenty klawiszowe
    > tez.

    Mało tego. Grałem kiedyś na Yamaszce Pacifica 412W. Rewelacyjna gitarka.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 8. Data: 2009-01-27 23:09:32
    Od: "mazdah" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> napisał w
    wiadomości news:glo2su$m62$1@inews.gazeta.pl...

    > Mało tego. Grałem kiedyś na Yamaszce Pacifica 412W. Rewelacyjna gitarka.

    Basy Yamahy też dają radę, John Myung z Dream Theater grał na nich zanim
    przesiadl się na Ernie Balla :)

    Zdrawiam

  • 9. Data: 2009-01-28 00:23:29
    Temat: Re: jaki ścigacz kupić poj.600 rok 2003-2004 [OT]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Sjaak the world" mi sie przypomina: http://tinyurl.com/b3tkqv
    >
    > Wiem ze bylo ale strrrrasznie mi sie pomysl i realizacja podobaja ;))))

    Jak Ci się tak strasznie podoba to czekdysałt:

    http://www.nicksanders.com/parallelworld.htm
    http://parallelworld.hein-gericke.com/the-ride/

    Dookoła świata w 120dni - 55.000 mil na R1.

    Cytacik z pierwszej strony dla zachęty i dla nieklikatych:

    "'PARALLEL WORLD'. This is the third part of a trilogy of events starting
    with Nick's 1996/7 successful 'Fastest Man Around the World' when he
    circumnavigated the world on a Triumph in 31 days. The second part of this
    trilogy was his 'Journey Beyond Reason' ride when Nick further reduced his
    solo circumnavigation to 19 days on a Yamaha R1. The 'Parallel World'
    concept takes this to the ultimate destination by circumnavigating the world
    using the longest possible route with the most miles in a record time that
    has never been done before. Given a mileage effort of 55 000 miles across
    six continents and a time frame of around 120 days, it is arguably the
    toughest motorcycle journey ever attempted. This will be identified as the
    greatest motorcycle adventure endurance record in the history of the sport
    and completes a trilogy of publishing and television programming. "

    Jest do kupienia na płytach, jako książka i na YouTube z drugiego linka.
    Ciekawe spostrzeżenia, może niektóre niezbyt odkrywcze, ale widać, że mimo,
    że robi to po raz wtóry - czerpie z tego radość. Ogólnie polecam, szkoda, że
    tylko w lengłydżu.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 10. Data: 2009-01-28 00:25:51
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jasio"
    >concept takes this to the ultimate destination by circumnavigating the world
    >using the longest possible route

    Etam. Bzdura. Jak się ktoś postara, to taki dystans zrobi na trasie z
    Warszawy do Nowego Dworu ;-)

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am Al Bundy of Borg. Do I have to assimu-
    `b K...@e...eu.org d' late ya NOW Peg?