  • Data: 2009-10-28 00:32:05
    Temat: Re: jaki router bezprzewodowy
    Od: vDon <v...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    - wrote:
    > witam. prosze o rade, jaki router bezprzewodowy kupic do takiej sieci:

    <cut>

    > dobrze, gdyby byl prosty w instalacji. dziekuje za wszelkie sugestie

    Jeśli ma po prostu działać to tańszy TP-Link powinien wystarczyć. Nie
    wiem tylko jak w praktyce działa "autokorekcja" TTL w tych modelach.
    Ciutkę drożej znajdziesz WA-2204A. Mniej "user friendly", za to z bardzo
    przydatnymi opcjami typu ręczne ustawianie TTL a nawet QoS (prosty, ale
    jest). Jeśli funkcjonalność jest priorytetem to wykosztuj się na coś w
    stylu WRT-54GL lub WRT-54GS rev. 1.x. Obowiązkowo z alternatywnym
    firmware np. Tomato (dla estetów) lub Open/X-Wrt (dla lubiących grzebać)
    na pokładzie.