-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jaki prostownik
Date: Tue, 20 Nov 2018 22:15:44 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 55
Message-ID: <pt1ti2$bt3$1@node1.news.atman.pl>
References: <psp0lr$n6t$1@node1.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<pspk27$9qu$2@node1.news.atman.pl> <psq6ua$814$2@node2.news.atman.pl>
<psqb7i$bv9$1@node2.news.atman.pl> <pss221$ujn$1@node2.news.atman.pl>
<1p75mor4zx3cx$.1a4b93d9f92hb.dlg@40tude.net>
<psv9b8$p5v$1@node1.news.atman.pl>
<5bf3dfb4$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1542748546 12195 89.70.94.204 (20 Nov 2018 21:15:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2018 21:15:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.1
In-Reply-To: <5bf3dfb4$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644292
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-20 o 11:18, J.F. pisze:
> Sie dziwisz. 10Ah na dobe.
> 8h raczej niestraszne, ale zostaw auto na 3 dni.
Zostawiłem kilka razy - uruchamianie bez problemu. Faktem jest, że
funkcje komfortowe wyłączyły się wtedy na jakieś 10 minut jazdy.
Akumulator, tak jak pisałem, mimo 2.5 roku używania działa jak nówka w
odróżnieniu od Centr jakie miałem.
>> Teraz jakąś Vartę mam od 2.5 sezonu i nic się nie dzieje.
>
> I ciagle tak samo uzywane ?
j/w
Pierwsza Centra nie była tak używana bo wtedy chyba nie miałem kamerki,
a nawet jeśli miałem, to zasilania postojowego nie było. Mimo to padła
po roku.
> To byloby ciekawe ... technologia akumulatorow sie wiele nie rozni,
> Exide w Centrze chyba wprowadzil cos w miare nowoczesnego.
Nie przytoczę już nazw modeli. Choć w przypadku jednej mógłbym bo
kumplowi oddałem. Ma ją w garażu, nie wiem po co. :-)
> Czyzby Centrze tak bardzo szkodzilo te 3Ah zakladajac ze to 8h ?
> Czy Varta juz przeszla na wyzszy poziom i robi bardziej trakcyjne ...
Nie wiem - jestem tylko użytkownikiem.
> A moze jednak udalo ci sie pare razy zostawic te kamery na 48h.
j/w - w obecnym aucie nawet kilka razy i nie 48 lecz 72. Z Vartą nic się
nie dzieje.
> No i kwestia dojazdow - trase masz dluga, ale 10Ah wymaga troche ladowania.
> Moze korki byly mniejsze i akumulator byl z dnia na dzien coraz bardziej
> rozladowany.
Nie sądzę aby korki się skróciły bo Centrę miałem a przy Varcie nagle
urosły :-)
> Zaraz - Ty pisales o tym uszkodzonym zaworze i grzaniu pradem ?
> Na Centrze czy na Varcie ?
To było rok temu już - więc na Varcie, którą mam do dziś tak samo
sprawną. Zresztą grzanie prądem raczej nie obciąża akumulatora. Widzę na
wyświetlaczu jakie jest napięcie instalacji. Zawsze 14 z niewielkim
kawałkiem, czegokolwiek bym nie włączył. Chyba 14.3V. Grzałka na to nie
wpływa. Na niskich obrotach może do 14.1-14.2V napięcie spadnie przy
włączeniu ogrzewania foteli, szyb i grzałki.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.18 23:35 kk
- 22.11.18 00:21 kk
- 22.11.18 21:19 Marek S
- 22.11.18 22:04 Jacek Maciejewski
- 23.11.18 10:56 J.F.
- 23.11.18 18:47 Shrek
- 24.11.18 01:08 kk
- 24.11.18 01:10 kk
- 24.11.18 07:10 Jacek Maciejewski
- 24.11.18 10:32 kk
- 24.11.18 20:42 Zenek Kapelinder
- 24.11.18 21:01 Jacek Maciejewski
- 24.11.18 21:32 Marek S
- 24.11.18 22:28 kk
- 24.11.18 22:39 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=