-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!proxad.net!feeder2-2.pro
xad.net!cleanfeed1-a.proxad.net!nnrp4-2.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: jaki prostownik
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <psp0lr$n6t$1@node1.news.atman.pl> <psp0vs$mc2$2@node1.news.atman.pl>
<5bf00d42$0$20333$426a74cc@news.free.fr> <psq3v1$e47$2@dont-email.me>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
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
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 18 Nov 2018 08:02:50 GMT
Lines: 14
Message-ID: <5bf11caa$0$11051$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 18 Nov 2018 09:02:50 CET
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1542528170 news-1.free.fr 11051 82.64.0.151:60702
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644055
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 17 Nov 2018 22:16:02 +0000, Pszemol wrote:
> Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:
> Oczywiście.
>
> A skąd u Ciebie pomysł że się on nie nadaje?
Z czystej teorii przeczytanej w siakimś PRLowskim "napraw to sam" czy
innym "kierowca 126p". Że przy głębokim rozładowaniu coś się dzieje z
płytami i akumulator trzeba "regenerować". Szczegółów nie pomnę, a sam
praktyki żadnej nie mam bo u mnie akumulatory zawsze działały, a jak
przestają to wymieniam. No ale stąd moje zdziwienie że taki dzisiejszy
akumulator jeszcze da się odratować.
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.18 10:56 Kris
- 18.11.18 10:57 Kris
- 18.11.18 11:00 Kris
- 18.11.18 11:19 j...@i...pl
- 18.11.18 11:31 PiteR
- 18.11.18 16:48 Marek S
- 18.11.18 16:55 Marek S
- 18.11.18 16:56 Marek S
- 18.11.18 16:59 Marek S
- 18.11.18 17:22 Marek S
- 18.11.18 17:35 sirapacz
- 18.11.18 17:54 Janusz
- 18.11.18 21:39 Shrek
- 18.11.18 22:34 J.F.
- 18.11.18 22:44 collie
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=