  • 1. Data: 2009-05-29 18:08:07
    Temat: jaki podnosnik do motocykla ??
    Od: "-=Deux=-" <p...@w...pl>

    Witam,

    Chcialbym kupic bratu jako prezent podnosnik do motocykla, ale totalnie nie
    wiem jaki.

    Brat jezdzi Honda Hornet 600 z 2005 r, jezeli to ma w ogole jakies
    znaczenie.

    Moglibyscie cos poradzic??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-29 19:52:53
    Temat: Re: jaki podnosnik do motocykla ??
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    -=Deux=- pisze:

    > Brat jezdzi Honda Hornet 600 z 2005 r, jezeli to ma w ogole jakies
    > znaczenie.
    >
    > Moglibyscie cos poradzic??

    Stojak pod wahacz. Znaczy takie cus:

    http://img1.louis.de/shop/img450/10003368_890_FR_06.
    JPG

    Albo tansza wersja:

    http://img4.louis.de/shop/zusatz/img/big/10003290_91
    0_ANW01_FR_08.JPG

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-05-29 20:52:37
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Fri, 29 May 2009 21:52:53 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >Stojak pod wahacz. Znaczy takie cus:

> [...]

    Pierwszy OK, ale drugi kompletnie niepraktyczny i nieprzydatny.
    Mieliśmy taki w warsztacie i wylądował w koszu.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 4. Data: 2009-05-29 21:21:10
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Eskimos pisze:

    > Pierwszy OK, ale drugi kompletnie niepraktyczny i nieprzydatny.
    > Mieliśmy taki w warsztacie i wylądował w koszu.

    Ja dostalem za friko i uzywam czesto. Nawet mojego FXR mi sie nim
    podniesc udalo.

  • 5. Data: 2009-05-29 21:33:04
    Od: "-=Deux=-" <p...@w...pl>

    Dziekuje za odpowiedzi!!

    Mi tez jakos ten pierwszy bardziej podpasowal. To jest taki jak z tej
    aukcji?:
    http://www.allegro.pl/item644165766_stojak_motocyklo
    wy_moto_detail_pod_wachacz_okazja.html

    a co myslicie o takim podnosniku :
    http://www.allegro.pl/item646808187_podnosnik_stojak
    _motocyklowy_przod_tyl_hit_24h.html

    A moze lepiec od razu kupuc taki zestaw?:
    http://www.allegro.pl/item641020100_podnosnik_stojak
    _motocyklowy_zestaw.html

    chcialbym mu kupic cos z czego naprawde skorzysta.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

  • 6. Data: 2009-05-29 21:37:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    -=Deux=- pisze:

    > Mi tez jakos ten pierwszy bardziej podpasowal. To jest taki jak z tej
    > aukcji?:
    > http://www.allegro.pl/item644165766_stojak_motocyklo
    wy_moto_detail_pod_wachacz_okazja.html

    to dokladnie ten sam

    > a co myslicie o takim podnosniku :
    > http://www.allegro.pl/item646808187_podnosnik_stojak
    _motocyklowy_przod_tyl_hit_24h.html

    Prawie ten sam co z mojejgo drugiego linka

    > chcialbym mu kupic cos z czego naprawde skorzysta.

    A to juz zalezy co on chce przy motocyklu robic :) Do smarowania
    lancucha nie potrzeba nic. Do wymiany lozysk na glowce nie wystarczy
    zaden z wymienionych.

  • 7. Data: 2009-05-29 21:48:37
    Od: "-=Deux=-" <p...@w...pl>

    > A to juz zalezy co on chce przy motocyklu robic :) Do smarowania lancucha
    > nie potrzeba nic. Do wymiany lozysk na glowce nie wystarczy zaden z
    > wymienionych.

    Co chce robic to sam dokladnie nie wiem,ale raczej podstawowy serwis i
    przetrzymywanie motocykla zima "w powietrzu" - dlatego tez myslalem od razu
    o takim zestawie jak z tego linka:
    http://www.allegro.pl/item641020100_podnosnik_stojak
    _motocyklowy_zestaw.html

    Co bys poradzil kupic??

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-05-30 12:57:50
    Od: marider <m...@g...pl>

    -=Deux=- pisze:

> [...]
    > przetrzymywanie motocykla zima "w powietrzu" - dlatego tez myslalem od razu

    Kupilem cos a'la takiego za kilkadziesiat zl, rozjechal mi sie w garazu
    pod motocyklem kumpla i mielismy male domino w garazu - straty w stylu
    wgnieciony bak w Bandicie itd. Zainwestowalem w konkretny podnosnik
    firmy Micron i mam problem z glowy, nic sie nie rozlata.

    Jak cos kupowac, to raz- a dobrze a nie bawic sie w tandety za grosze.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 9. Data: 2009-05-30 15:02:30
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    -=Deux=- napisał(a):

    > Brat jezdzi Honda Hornet 600 z 2005 r, jezeli to ma w ogole jakies
    > znaczenie.

    Powiem tak, zależy do czego ten podnośnik ma służyć.
    Jeśli tylko do podniesienia za wahach lub lagi aby zdjąć koło czy
    nasmarować łańcuch to weź solidniejszy z tych co radzą poprzednicy.

    Jeśli natomiat brat chce dłubać przy moto w stylu wymiana łożysk główki
    ramy czy wahacza to będzie problem ze znalezieniem dobrego i w miarę
    taniego podnośnika.

    --
    M.

  • 10. Data: 2009-06-05 20:15:01
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "-=Deux=-" napisał:
    > Co chce robic to sam dokladnie nie wiem,ale raczej podstawowy serwis i
    > przetrzymywanie motocykla zima "w powietrzu" - dlatego tez myslalem od
> [...]

    Zwroc uwagę na jeszcze jedna rzecz, tj. wysokosc podnoszenia.
    Taki prosty dzwigniowy podnosnik jest fajny ale moze sluzyc przede
    wszystkim do odciazania kola zima i do smarowania lancucha.
    Przy zdejmowaniu kola czesto jest po prostu za malo miejsca
    aby je "wykulac" z pod motocykla, przeszkadza blotnik, tablica
    rejestracyjna albo inne pierdulki.
    Ja uzywam takie podnosniki z regulowana szerokoscia i wysokoscia (niestety
    nie ich
    w tej chwili na allegro). Za kazdym razem dostosowuje je indywidualnie do
    typu motocykla.
    No i tu znowu pojawia sie pytanie do czego to ma sluzyc;)
    Powodzenia!
    --
    Pozdr
    Sybi