  • Data: 2011-03-30 13:23:41
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-29 01:43, *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Bardzo jestem ciekaw, co by się dało po podłączeniu ich do komputera i -
    > mierząc kalibratorem - ustawieniu:
    > - jasność np. 100 cd/m2
    > - temperatura bieli: 6500K
    > - gamma: 2,2
    > a potem machnięciu gradientu od pełnej czerni, do pełnej bieli. Oj bardzo
    > jestem ciekaw, co by się wyprawiało...

    Zależy przez jakie złącze :)
    Problem w tym, że TV są z reguły przeznaczone do oglądania TV/Filmów, a
    nie obrazu z kompa. Różne "wspomagacze" mogą popsuć obraz z komputera i
    mam jedynie nadzieję, że wejście VGA (analogowe niestety) jest puszczane
    na ekran bezpośrednio.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak