  • 1. Data: 2009-05-27 20:29:54
    Temat: jaki olej do yamaha r6 2006 rok
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Jaki olej do yamaha r6 2006 rok 13 tys. przebieg.
    Będę wdzięczny za info. Niestety nie można nigdzie kupić serwisówki.

  • 2. Data: 2009-05-27 22:13:43
    Temat: Re: jaki olej do yamaha r6 2006 rok
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jaki olej do yamaha r6 2006 rok 13 tys. przebieg.
    > Będę wdzięczny za info. Niestety nie można nigdzie kupić serwisówki.

    http://www.louis.de/_10734ab6c73b58e8faff1530b4e2141
    3b9/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&an
    zeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RJ111

    Pzdr
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-05-27 23:12:23
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 28 May 2009 00:13:43 +0200, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

    >http://www.louis.de/_10734ab6c73b58e8faff1530b4e214
    13b9/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&a
    nzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RJ111

    No wlasnie tez mialem to linkowac, ale jak zobaczyłem 20W40, to
    zwatpiłem. Jakieś inne źródło to potwierdza?

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 4. Data: 2009-05-28 04:32:49
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Eskimos napisał(a):
    413b9/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&
    anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RJ111

    > No wlasnie tez mialem to linkowac, ale jak zobaczyłem 20W40, to
    > zwatpiłem. Jakieś inne źródło to potwierdza?

    Wuj ze zrodlem - taka lepkosc na zimno jest wystarczajaca - wszak nikt o
    zdrowych zmyslach nie bedzie sie lansowal na wsciekliznie w drodze na
    Ellefanta? :)
    No... Przynajmniej w zamyslach producenta ;)

  • 5. Data: 2009-05-28 08:05:26
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    413b9/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&
    anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RJ111

    > No wlasnie tez mialem to linkowac, ale jak zobaczyłem 20W40, to
    > zwatpiłem. Jakieś inne źródło to potwierdza?

    http://www.r6messagenet.com/forums/pdf/2006R6Service
    .pdf