  • 111. Data: 2012-01-04 16:08:15
    Temat: Re: jaki olej?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Sylwester Łazar wrote:
    > Opel Astra w salonie przy Politechnice Poznańskiej rok ok. 1992 cena 28
    > tys.
    > Ile kosztuje teraz Astra?

    ROTFL!

    A jaka była łączna inflacja od 1992 roku?

    \SK

  • 112. Data: 2012-01-04 16:13:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-04, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:

    > Wezwijcie szybko Balcerowicza!
    > Rośnie mu tu konkurencja.
    > Geniusz normalnie, geniusz!

    Ty tak na powaznie? Wez sobie przypomnij ile moze bylo kupic za 100 zl
    obojetnie czego a ile mozna kupic teraz (oczywiscie w przeliczeniu na
    stare zlotowki)...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 113. Data: 2012-01-04 16:53:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Sylwester Łazar

    > Opel Astra w salonie przy Politechnice Poznańskiej rok ok. 1992 cena 28
    > tys.
    > Ile kosztuje teraz Astra?

    Teraz, to sobie z najtańsza Tatą porównaj.

  • 114. Data: 2012-01-04 17:08:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/01/2012 15:07, Sylwester Łazar wrote:

    > Wezwijcie szybko Balcerowicza!
    > Rośnie mu tu konkurencja.
    > Geniusz normalnie, geniusz!
    >
    > Przypomniał mi się kawał.
    > Dwóch forumowiczów p.m.s. spotkało się na zjeździe na Mazurach.
    > Poszli do baru i kupili piwo po 3 zł.
    > Siedzą tak i piją, nagle jeden z nich (nie powiem który) mówi:
    > Ty! U nas piwo jest po 6 zł, to zaoszczędziliśmy 3 zł.
    > No to jeszcze po jednym!
    > Siedzieli tak do rana, aż tu nasz matematyk wyliczył:
    > - Jeżeli będziemy tu jeszcze ze dwa tygodnie, to zaoszędzimy na nowa Astrę!
    > :-)

    Ale dojechali tam na Frigo i bez sondy lambda?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 115. Data: 2012-01-04 17:10:50
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    > :-)

    Ale dojechali tam na Frigo i bez sondy lambda?

    To, że jesteś głupi właśnie udowodniłes, ale racz przynajmniej odnieść
    się do faktów i przedstawić swoje wyliczenia, jeśli łaska. Ja
    pofatygowałem się i zestawiłem Ci nawet ceny kilku przykładowych modeli
    20 lat temu i dzisiaj. Ty na razie poza niczym nie podpartymi tezami
    niewiele do dyskusji dodałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 116. Data: 2012-01-04 17:21:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

> [...]
    > pofatygowałem się i zestawiłem Ci nawet ceny kilku przykładowych modeli
    > 20 lat temu i dzisiaj. Ty na razie poza niczym nie podpartymi tezami

    Ale co Ty gadasz, teraz to nie to co kiedyś, kiedy każdego przodownika
    pracy stać było na luksusowe auto POLONEZ, które wytrzymywało milion
    kilometrów bez remontu smarowane olejem chujawskim, w przeciwieństwie do
    dzisiejszych, trzy razy droższych aut rozpadających się po dwóch latach
    eksploatacji! A inflacja w rzeczywistości nie istnieje i jest wymysłem
    Balcerowicza i Tuska mającym uzasadnić dzisiejszą drożyznę!!!

  • 117. Data: 2012-01-04 17:22:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Sylwester Łazar

    > Wezwijcie szybko Balcerowicza!
    > Rośnie mu tu konkurencja.

    Ja natomiast widzę, że obok trolla Artura i pewnego wynalazcy wyrósł nam
    na grupie ekonomista Sylwester!

  • 118. Data: 2012-01-04 17:35:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-04, to <t...@i...pl> wrote:

    > pewnego wynalazcy

    Pijesz do nocnych okularow?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 119. Data: 2012-01-04 17:38:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-04 13:59, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > To teraz _uzasadnij_ w jaki sposób bardziej lepki olej ma w tym pomóc ?

    Mi nie chodzi o podtrzymanie na duchu skatowanego silnika tylko
    utrzymanie lepkości oleju na przyzwoitym poziomie przy wysokich
    temperaturach, uturbiony i mocno wysilony silnik, który dość często
    wydaje z siebie wszystko co może.
    A zużywa oleju 1l od wymiany do wymiany (10-12kkm)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 120. Data: 2012-01-04 17:39:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/01/2012 16:21, to wrote:
> [...]
    > eksploatacji! A inflacja w rzeczywistości nie istnieje i jest wymysłem
    > Balcerowicza i Tuska mającym uzasadnić dzisiejszą drożyznę!!!

    Ale ty jesteś ignorant, jakbyś czytał Niezależną i oglądał filmy na
    jutubie, to byś wiedział że Tusk spiskuje z zachodnimi koncernami, żeby
    polskę wyprzedać. Najpierw nas kupią, a potem będą jeszcze proponować
    swoje samochody projektowane tak, żeby popsuły się w dwa miesiące po
    gwarancji.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil