  • Data: 2012-01-05 22:59:13
    Temat: Re: jaki olej?
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-01-2012 08:17, Artur Maśląg pisze:
    > No cóż, skąd wiesz, że aktualnie nie posiadam/nie posiadałem,
    > skoro ten materiał tyczył nie tylko 407, a całego typoszeregu?

    Ok, ja wiem że Ty miałeś już wszystkie możliwe samochody na rynku,
    dlatego Twoja wiedza opiera się wyłącznie na autopsji.
    Ale w jaki sposób utylizacja oleju synt. staje się droższa skoro zlewane
    są w jedno miejsce, czy piece/kotły na przepracowany olej są w Polsce
    nielegalne i skąd wiadomości że "na Zachodzie" serwisuje się inaczej
    tego domyślam się już się nie dowiem?

    --
    Paweł