eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjaki olej?Re: jaki olej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki olej?
    Date: Wed, 04 Jan 2012 20:31:16 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <je29f0$268$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jdvng6$c37$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <jdvpm1$jgl$1@inews.gazeta.pl> <op.v7jxdkskxkmktq@fujitsu-siemens>
    <je175a$lkd$1@mx1.internetia.pl> <je197v$u44$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <je1cqe$jul$1@mx1.internetia.pl> <je1h21$b4d$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <je1iu8$o7q$1@mx1.internetia.pl> <je1knl$gme$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-108-134.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1325705504 2248 77.254.108.134 (4 Jan 2012 19:31:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jan 2012 19:31:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <je1knl$gme$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2424916
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04-01-2012 14:37, Artur Maśląg pisze:
    >> Ale po co mam szukać jakichś dziwnych jednostek, skoro aktualnie duża
    >> część ma 75KM z litra i więcej?
    > Czy ja wiem, czy taka duża? Zresztą piszesz "aktualnie".

    Fakt. 2.0TDI 140-170KM, 1.2TSI 105KM, 1.8TSI 160KM, 1,8T 150-180KM,
    2,0HDI 140KM, 2.2HDI 163/170 (teraz 204KM) + cała rzesza 2.0 od 150 do
    ponad 200KM to tak niespotykane silniki na polskich drogach.

    >> Za to np. piec na olej przepracowany rozróżnia go wyśmienicie
    >> zwiększając koszty utylizacji?
    > Cóż, zdaje się, że olej przepracowany jest odpadem niebezpiecznym
    > i taki piec zdaje się jest dopiero na końcu możliwości

    Czyli piece które są sprzedawane są sprzeczne z ekologią?

    > unieszkodliwiania takiego odpadu. A gdzie oczyszczanie, re-refinacja,
    > recycling itd.?

    No więc pytam o różnicę w kosztach - separują ten pomieszany olej i robi
    rerefinują go na osobnych liniach?

    >> Pracowałeś w serwisie na zachodzie? Czy wymieniłeś tam raz olej przy
    >> okazji?
    > W serwisie wprost? Nie.

    Czyli nie dowiem się na czym polega to doświadczenie? Bo coś mi się
    zdaje że "szwagier mówił"...

    >> Od przynajmniej dwóch dekad producenci (z niewielkimi wyjątkami)
    >> zalecają oleje syntetyczne.
    > Ekhem - nie bardzo. Dwie dekady to będzie od 1992. Więc nie.
    > Zdaje się, że nie tutaj tkwi problem. Ja jedynie oponuję przed
    > stwierdzeniami (w ciemno), że lepszy jest syntetyk itd.

    Bo generalnie jest lepszy, dlatego stosuje się go w wysilonych jednostkach.


    --
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: