  • 21. Data: 2013-10-14 17:41:19
    Temat: Re: jaki niedrogi tel nagrywający rozmowy
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-14 08:56, Dominik & Co pisze:
    > Na moim służbowym Ace2 nagrywa tylko z mikrofonu. Chyba, że niekoszerny
    > program, bo jest ich coś z pińcet. Poleci ktoś coś sprawdzonego?
    > (może być płatny).

    Na ACE oraz Advanced działa Auto Call Recorder Pro 3.07.
    Ale na Galaxy 4 przetestowałem z powodzeniem i bardzo dobrą jakością
    Record My Call 4.36. Tylko w ustawieniach trzeba było zmienić źródło
    dźwięku.
    http://nathanielkh.blogspot.com/2012/11/record-my-ca
    ll-change-log.html

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2013-10-14 19:59:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 14 Oct 2013 16:11:32 +0200, Marcin N wrote:

    > Jaja se robisz? Serio mam Ci tłumaczyć?

    W kontekscie ,,Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy''? Napieraj,
    tylko chwila, zrobie sobie popcorn. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2013-10-14 20:31:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-14 19:59, Michal Tyrala pisze:

    > W kontekscie ,,Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy''? Napieraj,
    > tylko chwila, zrobie sobie popcorn. :-)

    LOL
    Wiesz co to jest brylant? Jak wygląda? Jak byś go opisał? :)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 24. Data: 2013-10-14 21:59:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Oct 2013 09:38:51 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > http://shop.psiloc.com/Category.aspx?cat=VoxTrack#_
    > Pod "twój telefon" jest cała lista

    Mikrofon zbiera dzwiek z glosnika, czy rozmowca jest nagrywany
    "bezposrednio"?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 25. Data: 2013-10-14 22:07:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Oct 2013 21:59:15 +0200, Maciek napisał(a):

    > Mikrofon zbiera dzwiek z glosnika, czy rozmowca jest nagrywany
    > "bezposrednio"?

    W symbianie bezpośrednio. Dlatego to takie dobre telefony do tego celu.
    I jest to jeden z powodów dla których mam zdanie jakie mam o tzw.
    współczesnych systemach mobilnych

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2013-10-15 00:42:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Oct 2013 13:10:09 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > .. i nie ma na niej "mojego" ace2 (sluzbowego).

    Wydawaloby mi sie, ze uruchamianie symbianowego programu na Ace2 moze nie
    byc najwygodniejszym rozwiazaniem na swiecie, ale ja to truskawki cukrem...

  • 27. Data: 2013-10-15 08:07:58
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.10.2013 Irokez <n...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > Ale na Galaxy 4 przetestowałem z powodzeniem i bardzo dobrą jakością
    > Record My Call 4.36. Tylko w ustawieniach trzeba było zmienić źródło

    Dzięki, sprawdzę oba.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 28. Data: 2013-10-15 08:23:29
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.10.2013 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Wydawaloby mi sie, ze uruchamianie symbianowego programu na Ace2 moze nie
    > byc najwygodniejszym rozwiazaniem na swiecie, ale ja to truskawki cukrem...

    A skąd lotna myśl, że chcę uruchamiać symbianowy program na Ace2?

    Dobra, napiszę prostym żołnierskim językiem: Po kiego zbója mi podajesz
    program na Symbiana, jak pytałem o Androida?

  • 29. Data: 2013-10-15 14:41:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > W kontekscie ,,Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy''? Napieraj,
    > tylko chwila, zrobie sobie popcorn. :-)

    Idealnie pasują tu "brylanty rzucone między wieprze". Prosty człowiek
    potrzebuje prostego słownictwa. Bez "kurwa" i "pierdolę" nie da się
    dogadać. Szkoda.

    --
    MN

  • 30. Data: 2013-10-15 15:00:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-15 14:41, Marcin N pisze:

    > Idealnie pasują tu "brylanty rzucone między wieprze". Prosty człowiek

    Widzę, że przysłów też nie znasz ;)

    > potrzebuje prostego słownictwa. Bez "kurwa" i "pierdolę" nie da się
    > dogadać. Szkoda.

    Człowiek nauczył się angielskiego na tyle, że już zna słowo brilliant.
    Ale nie zna polskiego na tyle, że nie wie, że nie tłumaczy się tego na
    "brylantowy".

    --
    Liwiusz