  • Data: 2013-07-25 17:51:20
    Temat: Re: jaki net do tableta tymczasowo
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-21 11:51, jerzu pisze:

    > To Ty chyba spadłeś. Orange ledwie zipie w Warszawie, przeważnie mam
    > na tablecie GPRS/EDGE, 3G to jak wiatr dobrze zawieje. A z okna widzę
    > BTS Orange. Nad polskim morzem miałem non stop GPRS, w końcu włozyłem
    > kartę Play Fresh, za 25 PLNów uruchomiłem sobie 1GB i w końcu ruszyło.

    Ojoj - różnie to bywa. Do tej pory nie narzekałem specjalnie na
    zasięg internetu Orange (choć nie zawsze 3G) to mnie skutecznie
    wyluzował w ostatnim czasie na północnym wschodzie Polski.
    Zasięg internetu Play Online (poza taryfami głosowymi) jest dość
    ograniczony, ale jak jest, to stabilniejszy od Orange.