    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki laptop 3000-4000 zł ?
    Date: Sun, 20 Dec 2009 21:12:22 +0100

    >Niedawno (miesiąc temu) kupiłem Lenovo SL510,
    > spełniał warunki cenowe zawarte w Twoim poście, ma Win 7 Pro, niezłe
    > Sprawia wrażenie solidnie zbudowanego, jeśli laptop jest dla
    > Ciebie narzędziem konicznym, to polecam wykupienie dodatkowej
    > gwarancji, tak jak ja to zrobiłem - 3 lata gwarancji "on site - next
    > business day". Nie wiem jak teraz, ale miesiąc temu z taką dodatkową
    > gwarancją nie zmieściłbyś się 4000zł.

    wybacz ale wg mnie to on nie wyglada na solidnego.
    swego czasu to byl moj faworyt jak szukalem notebooka dla siebie i w zalewie
    chlamu wszechobecnego myslalem ze SL500 jest blizej seri T czy X niz
    plastikowym notebooka niskobudzetowym.
    niestety ale blizsze zapoznanie sie z nim oraz zakup tego modelu przez
    kolege skutecznie ostudzily moj entuzjazm....
    niestety ale SL500 to seria ktorej baaaardzo blisko do najtanszego pulapu
    jakosciowego, jeden wielki plastik i tandetne wykonanie.
    w zyciu bym go nie polecil komus do pracy jesli bym wiedzial ze naprawde
    potrzebuje notebooka na codzien, jakos nie ufalbym seril SL500.
    uwazam ze za te pieniadze mozna juz kupic cos lepszego(chociazby seria R sie
    prezentuje o wiele wiele lepiej niz SL500).

    z ciekawoscia bede obserwowac jak sie bedzie ten sprzet sprawdzac po
    dluzszym okresie czasu.
    szkoda ze Lenovo poszlo w ta strone, wyglad klasycznego ThinkPada bardzo mi
    sie podoba i chcialem do domu kupic cos takiego jak moje T61 stad moje mysli
    o SL500, ale niestety....

    tak czy inaczej powodzenia i zdaj relacje za jakis rok jak ci sie sprzet
    sprawuje, z przyjemnoscia poslucham.
    moze moje wrazenie bylo mylne :)

    --
    pzdr