    From: "hsd" <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki kupic tel omnie czy e66
    Date: Wed, 4 Feb 2009 22:26:25 +0100

    > Dokładnie - za tyle to wyhaczysz jakieś HTC. Ale opiniami o E66 i E71 się
    > nie przejmuj. To bardzo fajne telefony - nie są idealne ale to celowy
    > zabieg ;-)

    wogole calys symbian jest moim zdanie przereklamowany skoro
    lepsze funkcjonalnosci mialy siemensy m55, s55
    to byl prawdziwy soft:)
    czasem sobie jeszcze mojego m55 wlaczam z karta playa
    i tesknie za tymi czasami, soft w tych tel to mistrzostwo
    dla mnie. W glupiej noki nie mozna sobie przypisac np
    do klawisza szybkiego wybierania zeby otwieralo jakis folder
    albo program.
    Niektorzy krzynka jak to zainstaluj sobie Phone Shortcuts
    ok tylko jest taki problem ze jaki zrobie skroty Phone Shortcuts
    to zle dziala program MobuleMaths ktorego uzywam.
    I taki jest wlasnie symbian i soft na symbiana sa
    mocno niedopracowane a nokia
    bez skrepowania rzada za niego duza kase, a czasem
    mozna znalesc na rynku nie biznesowe telefony
    np, samsungi ktore lepiej otwieraja np. pliki doc

    hsd