  • Data: 2009-02-04 03:47:02
    Temat: Re: jaki kupic tel omnie czy e66
    Od: ejek <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal pisze:

    > kolory ma kiepskie, ale przynajmniej ma manualny "autofocus"
    > wiec w miare ostre foto da sie robic

    Do dokumentów chyba wystarczy...

    Przykładowe zdjęcia, wykonane telefonem Nokia E66

    http://tinyurl.com/nokia-E66-zdjecie1
    http://tinyurl.com/nokia-E66-zdjecie2
    http://tinyurl.com/nokia-E66-zdjecie3
    http://tinyurl.com/nokia-E66-zdjecie4

    Ustawienia automatyczne, tryb makro
    - w różnych warunkach, czyli w ciemności ale z lampą... Błyskową
    z odległości około 100 cm + niewielki zoom cyfrowy.
    Oraz bez lampy błyskowej oraz bez powiększenia cyfrowego
    a oświetlenie to lampa na biurku z żarówką 60 Watt
    (zdjęcia nie zostały poddane żadnej obróbce - posiadają też dane EXIF)

    I jeszcze kilka innych zdjęć, też makro oraz opis.
    http://tinyurl.com/nokia-E66-inne
    http://tinyurl.com/nokia-E66-inne2

    --
    Wojtek