  • Data: 2010-02-26 14:50:12
    Temat: Re: jaki jest zamiennik
    Od: "Desoft" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przeleję. Twoja odpowiedź jest błędna.
    > Jeżeli podłączę żarówkę 12V/50mA szeregowo z kondensatorem 680nF też się
    > spali po tygodniu. Tylko że Thevenin i Norton już Ci nie pomogą :-)
    >
    > To mnie zaskoczyłeś. Nie chciałem dawać pytania do Twojego działu, bo
    > bałem się dekonspiracji. Jednak Ty też nie wiesz jak działa żarówka.

    I jeszcze jedno. Czy ktoś uratuje honor moderatorowi Elektrody, udowadniając
    że to pytanie nie jest bardzo trudne?
    Bo może jednak to pytanie jest trudne. Oczywiście na wszelkie dodatkowe
    pytania odpowiem.
    Układ został faktycznie wykonany i wszystko się dzieje z nim dzieje tak jak
    napisałem.
    Zrobiłem go szybciej niż pomyślałem, dlatego na użyłem mostka
    prostowniczego, który z oczywistych względów jest niepotrzebny. Elektrolit
    też.

    --
    Desoft