  • Data: 2010-02-26 13:57:09
    Temat: Re: jaki jest zamiennik
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Desoft,

    Friday, February 26, 2010, 2:17:17 PM, you wrote:

    > Właśnie dla testu założyłem temat.
    > W dziale
    > Układy elektroniczne DIY pomysły, problemy
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1589473.html
    > Wydawał mi się lekko trudny.

    Jaja sobie robisz?

    > Na następny dzień wylądował w piaskownicy....

    I słusznie.

    > Cóż, początkujący raczej nie odpowiedzą na pytanie.

    Znaczy, Tobie się wydaje, że Piaskownicę przeglądają tylko
    początkujący?

    > Dałem nawet 10 punktów nagrody.

    Nie napiszę, gdzie możesz sobie wsadzić te punkty, bo uznałbyś mnie za
    bardzo niekulturalnego.

    > Ale jak to w piaskownicy, zainteresowanie zerowe.
    > Temat widziało około 50 osób.

    No i co z tego? Uważasz, że istnieje obowiązek odpowiadania na banalne
    pytania?

    > Ogólnie mówiąc na Elektrodzie nie można się dowiedzieć jak działa żarówka.

    I słusznie - byłoby bardzo żenujące, gdyby ktoś chciał to na
    Elektrodzie tłumaczyć...

    > Zawsze jest jeszcze jeden sposób :-)
    > I jak ktoś powiedział:
    > Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

    Jasne. I dostał na to pytanie "Czy jeśli stanę na torach i rękami
    złapię się trakcji, to pojadę jak tramwaj?"...

    A co do Twojego problemu z żarówką, to napiszę Ci tak: zasady
    Thevenina i Nortona obowiązują również dla pojemności, prądu zmiennego
    oraz stanów nieustalonych. Policz sobie dzielnik napięcia 680nF/1uF
    dla napięcia wejściowego w momencie włączenia równego 320V.
    Policz później dzielnik dla pojemności 680nF/22uF.

    I nie próbuj mi tych [autocensored] punktów przelewać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl