    Date: Thu, 11 Apr 2013 17:37:03 +0200
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki dysk 2,5" wewnętrzny czy zewnętrzny?

    W dniu 2013-04-11 16:42, m...@g...com pisze:
    > czy jest sens kupowac dysk wewnetrzny i wrzucac go w kieszen skoro i tak bede
    podpinal go przez USB 2.0? Zauwazylem ze dyski wewnetrzne maja znacznie lepsze
    parametry m. in. czas dostepu ale nie wiem jak ma sie ten parametr przy podpinaniu
    dysku przez usb 2.0

    Ale wiesz o tym, że w 90% dysk zewnętrzny = dysk wewnętrzny +
    przejściówka SATA-USB?
    I to ta przejściówka USB2.0 powoduje zwolnienie (taki standard) ?
    Pozostałe 10% to dysk nie mający kontrolera SATA tylko USB, są takowe.
    Ale nadal to nie dysk jest wąskim gardłem.

    --
    Irokez